AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har letet litt rundt, men finner ikke ut hva drømmesymbolene tyder. Jeg er jente. Jeg drømte inatt at jeg gikk gravid, fikk 2 par tvillinger (hvert av parene bestod av en gutt og en jente. Og i tillegg fikk jeg to jentebabyer til.. Alle babyene var snille og søte, ikke noe gråting og sipping eller annet bråk. Helt absurd siden jeg ikke kunne tenke meg å bli gravid engang. Ikke har jeg mann heller. Og det "verste" var at barnefaren i drømmen var en som er mye og se på tv3 for tiden :S Noen som vil hjelpe? Jeg har forressten alltid synes at drømmer er spennende, og hvertfall når drømmen blir så konkret og lite bruddvis som inatt.
Gjest NozMonster Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Graviditet: drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Drømmen kan alternativt bety at du kan bli misfornøyd med en mann. Hvis du i virkeligheten er gravid betyr denne drømmen at alt vil gå bra. graviditet kan også bety begynnelse på noe nytt, og barn symboliserer utviklingsmuligheter (...jøss, for noen muligheter du har da heheheee ) graviditet symboliserer ofte forandringer i livet/ en ny begynnelse / ny start. Kjendis: Drømmer du om en kjendis betyr dette at du ikke oppfører deg naturlig. sex med en kjendi- Hvis du er sammen med noen kan du føle deg tilsidesatt. Hvis du ikke er sammen med noen, forteller typen kjendis hvilken personlighet du ønsker at noen skal ha. åssen passer dette til deg da? Nyskjerrig nå jeg! Endret 20. mai 2011 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Graviditet: drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Drømmen kan alternativt bety at du kan bli misfornøyd med en mann. Hvis du i virkeligheten er gravid betyr denne drømmen at alt vil gå bra. graviditet kan også bety begynnelse på noe nytt, og barn symboliserer utviklingsmuligheter (...jøss, for noen muligheter du har da heheheee ) graviditet symboliserer ofte forandringer i livet/ en ny begynnelse / ny start. Kjendis: Drømmer du om en kjendis betyr dette at du ikke oppfører deg naturlig. åssen passer dette til deg da? Nyskjerrig nå jeg! sex med en kjendi- Hvis du er sammen med noen kan du føle deg tilsidesatt. Hvis du ikke er sammen med noen, forteller typen kjendis hvilken personlighet du ønsker at noen skal ha. Tusen takk for svar først og fremst Ang graviditesttest. Da har jeg isåfall blitt kunstig befruktet uten at jeg vet det. Og ja, misfornøyd hm.. Nei, ikke som jeg kan komme på Utviklingsmuligheter...... Har satt ganske fast en stund, men er ikke noe spesielt jeg kan se for meg der heller. Drømte ikke at jeg var gravid så lenge forressten. Barna kom fort ut.. Kjendisen var forressten Kim i paradise Kanskje jeg rett og slett har drømt helt i vannvidd? Men jeg VIL så gjerne at det skal bety noe Kanskje det kommer flere svar eller at det finnes flere tolkninger? Jeg synes det er kjempespennende å være nyskjerrig, men ble litt oppgitt og nå egentlig..
Gjest NozMonster Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 bare hyggelig du jeg synes også det er veldig spennende med drømmetyding og symboler! og det er skremmende hvor godt det passer inn i livet mitt enkelte ganger, men jeg tror det er viktig å ikke ta alt så bokstavelig altså! kanskje denne drømmen er en pekepinn på hva som kommer til å skje i nærmeste fremtid vettu kanskje du plutselig får skikkeliiiig utviklingsmuligheter når du vinner 17 millioner i lotto! og kan utforske hele verden og..og ...ooooog utvikle deg selv
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 bare hyggelig du jeg synes også det er veldig spennende med drømmetyding og symboler! og det er skremmende hvor godt det passer inn i livet mitt enkelte ganger, men jeg tror det er viktig å ikke ta alt så bokstavelig altså! kanskje denne drømmen er en pekepinn på hva som kommer til å skje i nærmeste fremtid vettu kanskje du plutselig får skikkeliiiig utviklingsmuligheter når du vinner 17 millioner i lotto! og kan utforske hele verden og..og ...ooooog utvikle deg selv Hadde vært fenomenalt. Og så fikk jeg 6 barn, så da håper jeg rett og slett det er den gevinsten. Må huske og levere kupong idag
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Kjendis: Drømmer du om en kjendis betyr dette at du ikke oppfører deg naturlig. sex med en kjendi- Hvis du er sammen med noen kan du føle deg tilsidesatt. Hvis du ikke er sammen med noen, forteller typen kjendis hvilken personlighet du ønsker at noen skal ha. Eller så betyr det at TS så den aktuelle kjendisen nylig, på tv eller et annet sted. Djiis, tror virkelig folk på at drømmer alltid betyr noe? 1
Optimist6 Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Å drømme at du føder/baby vil si at noe nytt og positivt skal skje i live ditt. Kort og grei tydning fra meg, basert på en bok jeg har her
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Står det hva? Hilsen TS. I og med at man kan blande inn tvillinger osv .. Nozmonster: Jeg har levert inn lottokupongen nå. 2 faktisk
Gjest NozMonster Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Står det hva? Hilsen TS. I og med at man kan blande inn tvillinger osv .. Nozmonster: Jeg har levert inn lottokupongen nå. 2 faktisk så braaa! hahahaaa... hvis vi overlever verdens undergang i dag slæsh natt, så får du si fra om du vinner!!! vinner du, så synes jeg nesten at jeg fortjener en liten slant edit: NÅR du vinner mener jeg selvsagt... Endret 20. mai 2011 av NozMonster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå