Gå til innhold

ubeskrivelig lei av singellivet

Gulphild

Anbefalte innlegg

Du kjekke mann, kan du ikke vennligst bare dumpe ned i fanget mitt?

Du må være reflektert utenom det vanlige, ikke bare vanlig boklærd-reflektert. Du må også være totalt svak for meg, og gjøre alt for meg! Men også kreve litt igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må være reflektert utenom det vanlige, ikke bare vanlig boklærd-reflektert. Du må også være totalt svak for meg, og gjøre alt for meg! Men også kreve litt igjen.

Og hva kan en mann kreve da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fire litt på krava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lik null. :-(

Men en jente som matcher hans "perfekthet" hun er singel?

Om det ikke er noen fantastiske gutter som er single, så er det jo heller ingen fantastiske jenter som er single. Så da får en vel som singel se seg selv i speilet et par tre ganger og justere selvbilde litt :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik null. :-(

:ler:

Høres ikke bra ut. Se deg om kvinne. Det er like mange bra/dårlige folk som er single, som de som er i forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke utseendet mitt det går på, er mer det at jeg har ræva selvtillit.

Er normalt søt, men ikke noe woaw. Har grei kropp og. :-P

Men har mye mer komplekser for personligheten min, jeg misliker store deler av den. Har aldri likt noe av den, som musikksmak, humoren min, og mye annet. Var enstøing på skolen.

Når jeg leser her på KG får jeg bare følelsen av at selv de mest "reflekterte" er temmelig fastlåste, og det er kjedelig. Jeg synes f. eks. robotkællæ kommer med spennende innlegg. Han har drøye meninger, men han streber etter sannheten. I hvert fall sin sannhet.

*ut og kjøpe røyk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apekattenico

Er ikke utseendet mitt det går på, er mer det at jeg har ræva selvtillit.

Er normalt søt, men ikke noe woaw. Har grei kropp og. :-P

Men har mye mer komplekser for personligheten min, jeg misliker store deler av den. Har aldri likt noe av den, som musikksmak, humoren min, og mye annet. Var enstøing på skolen.

Når jeg leser her på KG får jeg bare følelsen av at selv de mest "reflekterte" er temmelig fastlåste, og det er kjedelig. Jeg synes f. eks. robotkællæ kommer med spennende innlegg. Han har drøye meninger, men han streber etter sannheten. I hvert fall sin sannhet.

*ut og kjøpe røyk*

Jeg synes du virker helt tipp topp, jeg.

Bortsett fra at du røyker. Røyking suger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I know, røykingen må legges på hylla! :-)

Jeg fikk høre i går direkte fra en annen jente at hun bruker meg som inspirasjon når hun kjøper seg klær. Koselig? Men jeg går kjedelig, men stilig kledd. Jeg ønsker ikke å bli forhåndsdømt grunnet frikete klesstil. Noe annet er også at jeg vet folk er fordomsfulle, enten de er selverklærte fordomsfrie eller ei. Jeg får mer respekt for folk som klarer å forstå at de er proppfulle av fordommer, enn folk som mangler så mye selvinnsikt at de går rundt og innbiller seg at de er fordomsfrie. Slike folk er også ganske kjedelige. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest apekattenico

I know, røykingen må legges på hylla! :-)

Jeg fikk høre i går direkte fra en annen jente at hun bruker meg som inspirasjon når hun kjøper seg klær. Koselig? Men jeg går kjedelig, men stilig kledd. Jeg ønsker ikke å bli forhåndsdømt grunnet frikete klesstil. Noe annet er også at jeg vet folk er fordomsfulle, enten de er selverklærte fordomsfrie eller ei. Jeg får mer respekt for folk som klarer å forstå at de er proppfulle av fordommer, enn folk som mangler så mye selvinnsikt at de går rundt og innbiller seg at de er fordomsfrie. Slike folk er også ganske kjedelige. :fnise:

En kjempe hyggelig venninde, og for en innsikt du utviser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vet jeg er totalt svak for deg og jeg gjør alt for deg, men ikke søren om jeg skal sitte i fanget ditt! Du skal sitte på mitt fang! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må si meg helt enig!

TS, du virker som en flott person. Men røykingen kan være en dealbreaker for flere enn meg, så får du lagt av deg den uvanen er mulighetene større

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...