Gå til innhold

Kristine Mossing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Kristine Mossing fra unge mødre?

Var innom bloggen hennes idag,og såg 17 mai antrekket hennes. Det ser ut som hun skal på ball! Skjønner ikke hvorfor noen er så trashy og skal fremstille seg selv som veldig rike,selv om vi vet hun bare er en vanlig jente..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns litt synd i ungen hennes..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns litt synd i ungen hennes..

Jeg også.. "hun er blitt helt lik meg!" Sminker seg med lipgloss og stasjes opp i designerklær som om det skulle vært det viktigste i verden

Skrevet

Har aldri hørt om henne før, men tok en snarvisitt innom bloggen hennes nå, og...vel... Jeg vet ingenting om henne og skal derfor ikke mene så mye om henne som person, men hun hadde hatt godt av et oppfriskningskurs i norsk. Orket ikke å lese mer enn fire innlegg, ble i dårlig humør av alle skrivefeilene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"sånn er det å være så pen som meg :D!"

• 3 måneder senere...
Skrevet

Synes hun er en pr-kåt kjerring rett og slett. har sett henne på unge mødre og hun fikk kun unge pga venninne hennes fikk unge. Å det hadde hun noe å gjøre. Hun fremstår skikkelig overfladisk og dum. Jeg kjenner henne ikke, men man får seg jo et intrykk av folk som er i media og på tv.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvem?

Jeg har ikke fulgt med på den serien, av den enkle grunn at jeg får alt for vondt av de ungene man får se. At ikke barnevernet griper inn, sier jeg bare.

Jeg har jobbet sammen med ei som var med i en tidligere utgave av "Unge mødre", og må bare si at der var lyset på, men ingen var hjemme. Hun fikk ikke jobbe lenge i den bedriften, for å si det sånn :gjeiper:

Skrevet

Synes hun er søt jeg.

Er vel ikke uten grunn hun ble kjørt på "tjukka" i så ung alder. Vil tro gutta flokker seg rundt henne...

Skrevet

Det er det mest tragiske menneske jeg noengang har lest om

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg liker henne ikke. Hun fremsto bare som en overfladisk bimbo på unge mødre. Ble litt sjokkert over hvor mye alkohol ho drakk mens hun ammet. Det kan ikke være bra.

Jeg ble forresten drit flau da ho og venninnene satt drita å hylte ut av limosinen og Kristine ravet full i gata. Jeeezs.

Endret av Linda sofie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...