AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Nå er sommeren staks her og føttene skal frem, og jeg gruer meg. Jeg hater føttene mine, jeg synes tærne mine er så krokete og jeg sliter med tykke bulkete gule negler, masse tørr hud og tykke skorper av gul død hud på hælene, masse tørt neglebånd og store hudskorper rundt neglene. Hva skal jeg gjøre med dette? Finnes det kremer eller noe? Orker ikke nok en sommer i joggesko, føler meg så lite feminin.
Yasi Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har skrevet en guide på bloggen min, dersom du har lyst til å lese den finner du den her Ellers så kan du jo ta deg en fotbehandling dersom du synes det er tungvint å gjøre det selv.. Krokete tær vet jeg ikke om det er så mye å gjøre med, men tørr hud, tykke skorper og tørre neglebånd finnes det masse håp for Lykke til =) 4
Gjest navnelapp Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Gå til ein flink fotterapeut, du kjem til å kjenne deg som eit nytt menneske etterpå. Eg ga gavekort til kjæresten min, som også sleit med føttene sine, og dei vart kjempefine etter at han hadde gått eit par-tre gongar til den flinke dama. Det er verkeleg verd pengane!
Gjest navnelapp Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Og ein annan ting: Fotterapeutar har sett det meste, kan eg love deg, få ting sjokkerer dei! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 TS her, jeg tok mot til meg og bestilte time hos fotpleier. Jeg tror jeg trenger hjelp til å komme i gang og så heller få tips om hvordan jeg kan vedlikeholde føttene hjemme. Jeg er SÅ flau over å vise de frem men mannen min er lei av at jeg alltid går med joggesko og ikke fine sandaler etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå