Gå til innhold

Pomeranian

Thea

Anbefalte innlegg

Jeg har leeeeenge hatt lyst på en liten pomme valp, og etter å ha tråkla internett rundt etter bilder av disse smukke tassene er jeg overbevist. En vakker dag blir jeg pommeeier :Nikke:

Er det noen som har pomeranian her ute som kan fortelle meg litt om sin hund?? Jeg har lest en del og vet også en del om å ha hunder. Jeg er oppvokst med hunder siden pappa har kjørt løp med sibirian huskyer siden jeg kan huske egentlig. Men nå er jo dette ute hunder og en del større en det pommer er,og hundeholdet blir jo litt anderledes da.

Jeg skal ikke ha en hund for å trekke på utstilling men rett og slett en liten kose hund.

Hvordan er det å få "plukket" av bjeffinga på disse hundene?? Hvordan klarer de seg alene når eier er på jobb?,for veldig få hundeeiere har jo mulighet til å være sammen med hunden sin 24 timer i døgnet.

Og siden dette er en liten selskapshund så lurer jeg litt på det.

Hvor mye ga du for din pomme??

Og generelt litt om hundeholdet.......

Jeg hadde satt enormt stor pris på svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg dytter denne litt opp, for jeg nekter plent å tro på at ingen av de i overkant 4000 registrerte brukerene her på KG har en pomeranian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

jeg vet hvordan den ser ut og agerer.Utidig liten pelsdott som tror den er er king size.....

Foretrekker pomerianen i to størrelser større og da heter den Kees Hound. Nydelig og behagelig hund

Middelspitz blir mellomstørrelsen for typen. Pen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Utidig liten pelsdott som tror den er er king size.....

Netopp det som er så kult med den. " Kom ikke hær å være tøff i trynet" liksom :briller: Søte vovser jepp :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...