AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 http://www.barnevakten.no/video-fra-skoleavslutning-tillatt-paa-nett?/ Hva mener dere egentlig? Synes dere det burde være greit å legge ut skoleoppvisninger ut på nettet? Hvordan hadde du reagert om noen foreldre hadde gjort det i ditt barns klasse uten å spørre deg først?
Gjest pysepusen Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg synes ikke det er greit. Mitt barn skal ikke på nett, enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg synes ikke det er greit. Mitt barn skal ikke på nett, enkelt og greit. Desverre lite og ingenting du kan gjøre som kan forhindre det... så enkelt og greitt er det nok ikke kjære deg.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Det er kanskje lite man kan gjøre, men det er altså ikke lov å legge ut bilder dersom andres barn brukes på en slik måte at de kan identifiseres. De aller fleste foreldre ville nok ha fjernet filmen/bildene dersom de fikk en forespørsel. Så så komplisert trenger det heller ikke å være, kjære deg. 1
Gjest pysepusen Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg håper da at de fleste foreldre har nettvett, og om det skulle skje så vil heldigvis de fleste ta det bort på en forespørsel. På en skole jeg jobbet så hadde vi det som eget tema på foreldremøtet at slikt skulle man ikke gjøre med mindre alle de som var med godtok det. Går ut fra at det er slik på flere skoler også Så det behøver ikke være så komplisert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå