Gjest Troika Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Fleste av dere er eller har vært i et eller flere forhold.. Noen som vil dele hvilke forhold dere har eller har hatt? Litt morsomt å høre hvordan andre gutter er og hvilke typer som finnes
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har vært sammen med en drøss! Mye å fortelle, men jeg orker ikke alt nå.. Kan nevne at den ene var utro fordi jeg hadde jo sagt at det var greit at han hadde VENNINNER. Moralen er at dere må sette dere ned og diskutere hva man legger i ordet venninne hehe. Kommer mer i morgen.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg synes jeg har vært ekstremt heldig med mine kjærester. Min første var et utrolig menneske, høy integritet, leken og glad, varm og omtenksom, ærlig, laidback.. og en absolutt fryd å være sammen med. Ble aldri lei av å være sammen med han, eller tilbringe tid med han.. Lengtet hver dag til han kom hjem! Han gikk desverre bort så altfor tidlig.
LilleLola Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Min eks var veldig snill og grei, godt likt av alle, en veldig laid back fyr. Men hadde ingen utdannelse, og kun mopedlappen, da han fort ble lei av ting og ga opp. Vi bodde sammen i 1 1/2 år, da var det han som tok det meste av husarbeidet og han likte å lage mat, så da ble på en måte jeg "mannen" i forholdet:)hehe Men han var veldig glad i jenter.. Mente han ikke kunne snakke med gutter på samme måte som han kunne med jenter, så han hadde mange venninner. Selv om han ikke fortalte bakgrunnen med disse venninnene. Hun ene har han vært venn med i mange år, greit nok, men han har vært forelsket i henne, og er litt tiltrukket av henne enda( fikk jeg vite av han i fylla). En annen "god" venninne var en gammel pulevenn, som han har vært utro med i tidligere forhold(ikke i våres). Også et par venninner som han snakket med på telefonen ca 1 time til dagen, der han ikke har fortalt noe til meg annet enn at de var venner og han trengte noen å snakke med, men jeg mistenker han har likt dem uten at de har følt det samme tilbake igjen. Også den siste jenta, han ble bestevenn med henne et par måneder før det ble slutt mellom oss, men så fort han fant ut at hun likte ham litt, måtte han slå opp med meg, for da skulle de holde på. Ble slutt rimelig kjapt fra hennes side da.
Gjest B4n4 Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Uff og uff... min ektemann og tidligere kjæreste er fantastisk! han er snill, lager mat, rydder, jobber, gir penger når jeg skulle trenge det, har ingen venniner, holder seg til kompiser. MEN jeg venter alltid å høre at han en dag har vært utro, eller gjort noe dumt! en gang vi hadde vært adskilt i en måned, fortalte han mg om ei på jobben som hadde prøvd seg på ham under julebordet, men at han hadde satt henne på plass, og en annen gang på en vorspiel der ei jente ikke "fikk" ham, så hun lå med romkameraten for å hevne seg.. jeg tenker alltid på om romkameraten ikke var ham selv..eller kollegaen på julebordet ble gjort mer med enn satt på plass.. selv om jeg ikke har sett noe tegn direkte ved ham .. selv om han er alt det jeg ønsker hos en mann, klarer jeg likevel ikke ha et bra forhold til ham .. det er ting jeg ikke finner i han men i andre gutter, selv om han for meg er den eneste jg kunne leve med.. frustrert x(
Gjest hubba bubba Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Uff og uff... min ektemann og tidligere kjæreste er fantastisk! han er snill, lager mat, rydder, jobber, gir penger når jeg skulle trenge det, har ingen venniner, holder seg til kompiser. MEN jeg venter alltid å høre at han en dag har vært utro, eller gjort noe dumt! en gang vi hadde vært adskilt i en måned, fortalte han mg om ei på jobben som hadde prøvd seg på ham under julebordet, men at han hadde satt henne på plass, og en annen gang på en vorspiel der ei jente ikke "fikk" ham, så hun lå med romkameraten for å hevne seg.. jeg tenker alltid på om romkameraten ikke var ham selv..eller kollegaen på julebordet ble gjort mer med enn satt på plass.. selv om jeg ikke har sett noe tegn direkte ved ham .. selv om han er alt det jeg ønsker hos en mann, klarer jeg likevel ikke ha et bra forhold til ham .. det er ting jeg ikke finner i han men i andre gutter, selv om han for meg er den eneste jg kunne leve med.. frustrert x( Jeg tror han har vært utro mot deg etter det du forteller her. Kanskje derfor du føler som du gjør, at du vet det innerst inne men ikke har noen konkrete beviser så du kan ikke konfrontere han. Finnes mange fine menn der ute "ready to please you" hvis det er det du vil.
Gjest minsin373 Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Forloveden min var min første kjæreste. Jeg var såpass heldig at jeg slapp å kysse så mange frosker før jeg fant prinsen min Han er virkelig den beste og setter meg først i alle situasjoner. Han hjelper til mye hjemme og elsker meg for den jeg er! Kunne ikke vært lykkeligere
louise1 Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har hatt tre "ordentlige" kjærester, alle spesielle på hver sin måte. Første kjæresten min var utrolig god og snill. Veldig omtenksom. Men ble fort sjalu og det klarte jeg ikke. Han var slem mot bestekompisen min og ropte alt mulig etter han. Da ble jeg forferdelig lei meg og skuffa, så det gikk ikke så bra. Andre kjæresten var helt utrolig. Snill og god. Men aldri hjemme med meg, det var bare jobb og skole det gikk i. Jeg fikk ikke plass i livet hans. Så det ble slutt. Min nåværende kjæreste og samboer er helt nydelig. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, er SÅ fornøyd med det forholdet vi har Det her er en mann jeg kan virkelig være meg selv med! Han er like sta som meg og går sine egne veier noen ganger, men det er mye som veier opp for det! Håper det varer leeenge
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 En godt trent mann med høyt humør og flest jentevenner, damesjarmør men trofast og ikke så frempå i senga som man skulle tro. En datanerd, veldig følsom og kvalte meg totalt men fantastisk i køya. En vanlig mannemann? Litt "gir faen" tankegang, likandes og lat kar men glad i pene damer, raske biler og sex. En allsidig mann, glad i bøker, god mat, gjør ting i huset når det trengs, , aktiv i naturen og liker BDSM. Favoritten. Har egentlig vært heldig med mine valg. Aldri blitt såret.
Gjest B4n4 Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Jeg tror han har vært utro mot deg etter det du forteller her. Kanskje derfor du føler som du gjør, at du vet det innerst inne men ikke har noen konkrete beviser så du kan ikke konfrontere han. Finnes mange fine menn der ute "ready to please you" hvis det er det du vil. Det kan være ..jeg har selv opplevd utroskap fra før og desvere også vært utro..så begge vinklene ødelegger liksom alt, føler meg naiv hvis jeg skulle stole på at han virkelig er så fantastisk..men hvordan kan jeg ikke ha funnet noe på ham i tre år? det verste jeg vet i et forhold er når partene ikke lenger er på samme nivå ..eller kanskje de er det men ikke vet det om den andre.. bra for dere alle andre som har et fantastisk liv med fantastisk mann hehe
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Min kjæreste og samboer var min første ordentlige kjæreste, og jeg var hans første kjæreste. Da jeg møtte han var han en litt tilbaketrukket, stille og ekstremt mystisk fyr. Jeg ble så betatt første gangen jeg så han! Det tok ikke lang tid før jeg ble stormforelska. Jeg fant ut at han var smart, veldig nerdete og glad i spill og musikk. Dette passet meg helt perfekt, og etter hvert klarte jeg å kapre han. Siden vi har vært sammen i mange år, og siden vi ble sammen da vi var ganske unge, har vi vokst en del (fysisk, men såklart aller mest mentalt) mens vi har vært sammen. Det å bli voksen i et parforhold er nok noe som kan "make it or break it", og i vårt tilfelle har vi heldigvis vokst "sammen" og bare blitt enda mer knyttet til hverandre. Han har vært der for meg hver dag i så mange år nå, gjennom tenåringsangst og alle mulige slags problemer jeg har hatt. Han har en fantastisk personlighet. Han enser aldri andre damer, er veldig interessert i å lære, hjelper gjerne til, trøster meg når jeg er lei meg, holder meg når jeg er redd, gleder seg over mine gleder. Også er han så smart! Han får til det mest utrolige. En av de tingene som er mest fremtredene med hans personlighet, er at han alltid er rolig. Det er så "ille" at det ikke går an å krangle med han, det blir en enveiskrangel. Men det er veldig behagelig, og til tross for at jeg er ganske rolig selv, er det en fin motvekt til meg når jeg hisser meg opp. Han gjør aldri noe feil, føler jeg. Mens jeg skriver dette innser jeg hvor perfekt han er. Tror jeg må gå inn til ham og kysse han på nesa 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 Det kan være ..jeg har selv opplevd utroskap fra før og desvere også vært utro..så begge vinklene ødelegger liksom alt, føler meg naiv hvis jeg skulle stole på at han virkelig er så fantastisk..men hvordan kan jeg ikke ha funnet noe på ham i tre år? det verste jeg vet i et forhold er når partene ikke lenger er på samme nivå ..eller kanskje de er det men ikke vet det om den andre.. bra for dere alle andre som har et fantastisk liv med fantastisk mann hehe Utifra hva du forteller så virker det som du har en fantastisk mann selv. Hubbabubba sin kommentar til deg var rimelig irrasjonell. Prøv å legg fra deg paranoiaen som spiser deg opp innvendig, godt mulig uten grunn.. Vil du virkelig gå igjennom livet og plage deg selv med scenarioer som kanskje ikke eksisterer?
Gjest Chevy Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 Min fyr er den eneste gutten jeg har vært sammen med. Til gjengjeld har vi vært sammen et par år nå. Han er verdens beste, og jeg tror jeg traff blink med en gang:) noe jeg aldri hadde trodd at skulle skje. Jeg vet selvsagt at alle forhold kan gå over, det gjør han også - derfor er vi flinke til og jobbe med forholdet, pleie det og kommunisere slik at vi skal beholde det vi har sammen. Han er flink til og lytte, overraske, hjelpe til med matlaging og husvask. ang det siste så kom jeg hjem fra jobb sist søndag, og da var han igang med vårrengjøringen. Jeg føler meg heldig:) og setter utrolig stor pris på det jeg har:) Han er kosete, men også en mannemann. Han kler seg kult, og tar vare på seg selv selvom vi har vært sammen lenge. Han vil alltid hjelpe meg, og blir veldig lei seg om jeg feks har migrene eller lignende, da det ikke er mye han kan gjøre.. sånn er min perfekt for meg:)
Gjest nb Skrevet 20. mai 2011 #14 Skrevet 20. mai 2011 kjæresten min er ikke som dres prinser. han prioriteretr alt av venner fotball, skole, osv over meg. legger ferien opp slik at han kan dra til kompisser eller på gutteturer (istede for å komeme til meg. (vi lever i et avstandsforhold) så siden januar har jeg sett han 20 dager tilsammens. å 15 av de dagene har jeg kommet ned på helgeturer til han
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 kjæresten min er ikke som dres prinser. han prioriteretr alt av venner fotball, skole, osv over meg. legger ferien opp slik at han kan dra til kompisser eller på gutteturer (istede for å komeme til meg. (vi lever i et avstandsforhold) så siden januar har jeg sett han 20 dager tilsammens. å 15 av de dagene har jeg kommet ned på helgeturer til han Slik ville ikke jeg hatt det, om han nedprioriterer deg så mye når dere lever i et avstandsforhold. Har jeg vært deg, ville jeg krevd at han tok seg mere tid til deg, dere lever jo trossalt i et avstandsforhold. Der dere på en måte venter på hverandre, og med tanke på at istede for å være alene så mye kunne du vært singel å gjort hva du ville, eller hatt en type som du får mye tid med. Er selv i et avstandsforhold, og vet jeg har ikke giddet å være i det om han ikke har møtt meg halvveis. Jeg føler du fortjener bedre egentlig, men kan være lurt å prate med ham om det..
Gjest B4n4 Skrevet 20. mai 2011 #16 Skrevet 20. mai 2011 Utifra hva du forteller så virker det som du har en fantastisk mann selv. Hubbabubba sin kommentar til deg var rimelig irrasjonell. Prøv å legg fra deg paranoiaen som spiser deg opp innvendig, godt mulig uten grunn.. Vil du virkelig gå igjennom livet og plage deg selv med scenarioer som kanskje ikke eksisterer? Selvfølgelig vil jeg ikke gå gjennom livet med selvplaging, det eneste som plager meg er at jeg selv har vært en dårligere kone, mens han har vært en bedre mann ..egoet mitt gjør at jeg automatisk tenker og nesten forventer at han skal gjøre noe tilbake, så jeg ikke føler meg som den dårlige, og liksom få en bevis på at han også har gjort noe galt.. og når jeg ikke finner noe på han, føler jeg meg bare verre.. hva gjør man når man vet partneren din er en bedre partner enn dg selv?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #17 Skrevet 20. mai 2011 Kjæresten min er veldig fin Han er tålmodig på mange områder, og utålmodig på noen, det som er så fint er at han er tålmodig på områder hvor jeg gjerne har litt kortere lunte, og jeg er tålmodig på hans utålmodige områder. Vi kan både diskutere og være uenige, men vi blir aldri uvenner selv om vi ikke har samme meninger. Jeg er glad for at kjæresten min er engasjert i verden, jeg hadde ikke klart å være sammen med en som er uniteressert i nyheter og omverden. Når kvelden kommer kan jeg alltid krype opp i den varme armkroken hans, og da har jeg det så fint at jeg nesten ikke greier å beskrive det. Vi kan være voksne sammen, men vi kan og være ufattelig barnslige sammen. Med han kan jeg være meg selv
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #18 Skrevet 20. mai 2011 Selvfølgelig vil jeg ikke gå gjennom livet med selvplaging, det eneste som plager meg er at jeg selv har vært en dårligere kone, mens han har vært en bedre mann ..egoet mitt gjør at jeg automatisk tenker og nesten forventer at han skal gjøre noe tilbake, så jeg ikke føler meg som den dårlige, og liksom få en bevis på at han også har gjort noe galt.. og når jeg ikke finner noe på han, føler jeg meg bare verre.. hva gjør man når man vet partneren din er en bedre partner enn dg selv? ikke dvel ved det- men gå videre og bruk dette til inspirasjon til å gjøre deg selv til en bedre partner. Bygg deg selv opp, og ikke bryt deg selv ned.
Babylon Skrevet 20. mai 2011 #19 Skrevet 20. mai 2011 Min kjære er en helt fantastisk person. Han studerer økonomi, intelligent, familiekjær, omtenksom, omsorgsfull, viser god forståelse for ting, tålmodig, rolig, han får med seg ting som skjer rundt om i verden, en god lytter og trøster/oppmuntrer meg når jeg har det dårlig. Han overrasker meg stadig vekk med ting han har kjøpt. Han er rett og slett drømmemannen! Vi lager alltid mat sammen, og det er så utrolig koselig. Hender at vi er ganske barnselige til tider, og det er bare morsomt, det! En av de tingene som er mest fremtredene med hans personlighet, er at han alltid er rolig. Det er så "ille" at det ikke går an å krangle med han, det blir en enveiskrangel. Men det er veldig behagelig, og til tross for at jeg er ganske rolig selv, er det en fin motvekt til meg når jeg hisser meg opp. Hehe, akkurat slik er min kjære også, og utrolig deilig er det!
Gjest b4n4 Skrevet 20. mai 2011 #20 Skrevet 20. mai 2011 ikke dvel ved det- men gå videre og bruk dette til inspirasjon til å gjøre deg selv til en bedre partner. Bygg deg selv opp, og ikke bryt deg selv ned. takk for tipset =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå