Gjest Lea Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Hadde en mistake om det, ja. Hørte et gledeshyl fra stuen for noen minutter siden og regner med at sambo sitter der med tårer i øynene.
Marianne Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 Det er så bra, er gledesstemning her i huset nå ja.
Skusla Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 UTROLIG MORSOMT Å SE PÅ.... :D GRATULERER PETTER SOLBERG, DETTE VAR KONGE! :blomst_opp:
Gjest Tabby Skrevet 9. november 2003 #7 Skrevet 9. november 2003 Det var skikkelig moro å se på da. Ren utklassing på siste etappen der. Nesten så jeg fikk tårer i øynene jeg også Stor applaus til Petter og Phil.
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #8 Skrevet 9. november 2003 *PUHHHHHHHH* Masse tårer i øynene her! Gjett om pulsen har vært høy hos både meg og sambo. Grattis til Subaru iallefall!! Du er best, Petter!!!!
Pusekatt Skrevet 9. november 2003 #9 Skrevet 9. november 2003 Fantastisk moro! Jeg brølte av glede selv :D
Gjest bare lille meg... Skrevet 9. november 2003 #10 Skrevet 9. november 2003 Dette var så sinnsykt utrulig rått!!!!! GRATULERE SÅ MASSE PETTER!!!
'Lilly' Skrevet 9. november 2003 #12 Skrevet 9. november 2003 Utrolig nervepirrende og moro! Felte noen tårer jeg også, ja....
Gjest lmari Skrevet 9. november 2003 #13 Skrevet 9. november 2003 Åhhh, dette var bare såååå bra!!! Petter Solberg er helt sjef - jeg satt med tårer i øynene hele veien, jeg... ... og fyren er jo fryktelig sjarmerende med stotre-engelsken sin da!!
Gjest lurven Skrevet 9. november 2003 #14 Skrevet 9. november 2003 flink i engelsk han der ja i et intervju fort et par år siden sa han: i had bad pigs in the dekks
sirka Skrevet 9. november 2003 #15 Skrevet 9. november 2003 For det første så jeg på rally og syntes det var spennende :oops: .. også begynte jeg å grine da Petter Solberg vant :oops: :oops: HJELP!
Gjest Milah Skrevet 9. november 2003 #16 Skrevet 9. november 2003 Dette var så fantastisk moro!! :D Gratulerer Petter Solberg!! Dette var vel fortjent!!
Væren Skrevet 9. november 2003 #17 Skrevet 9. november 2003 HURRA FOR PETTER!!! Må tilstå at det kom noen gledestårer i dag, ja! Var veldig stas!!! Petter er så sympatisk! Og nettopp det at han er en så "likandes kar" gjør at man virkelig unner ham denne seieren! ...Foruten at det selvsagt er god Norges-reklame, da...
Tusseline Skrevet 9. november 2003 #18 Skrevet 9. november 2003 Er egentlig ingen rallyfreak, men ble tvunget av en oppgira samboer til å ta en del i spenningen jeg også. Ikke så verst, i grunn. Gratulerer Petter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå