Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

La akkurat et spørsmål om typer sminke hvor jeg lurte på bra merker. Fikk et bra tips, men nå lurer jeg litt på hva slags øyenskygge som passer meg. Jeg bruker nesten aldri øyenskygge, da jeg ikke føler at det er noe jeg får til.. men hvis jeg skal ta utgangspunkt i farger, hvilke farger/fargeblandinger passer ganske lys hud med litt sommerglød, kald lys blond hårfarge og lys blågrå såvidtgrønne øyne..? Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilla passer alle :)

Skrevet

Brun,gull,fersken og beige/champagne farger er alltid fint, er du litt mer vågal og vil fremheve øyenfargen din mer er blå,lilla og sølv gode valg. Heldigvis går blå øyer godt sammen med de fleste farger, skal godt gjøres å kræsje helt :fnise:

Skrevet

Brun,gull,fersken og beige/champagne farger er alltid fint, er du litt mer vågal og vil fremheve øyenfargen din mer er blå,lilla og sølv gode valg. Heldigvis går blå øyer godt sammen med de fleste farger, skal godt gjøres å kræsje helt :fnise:

Takker begge to for tips, da får jeg mikse og trikse litt.. nå blir det enda mere handlings.. puh! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...