AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg er veldig redd for at hvis jeg skal ha sex med en mann at han ikke liker musa. Hva om jeg møter noen jeg virkelig liker og begge vil ha sex, men jeg har hatt en litt uheldig barbering eller jeg har ikke shava på en stund? Eller hva om jeg har en kvise på rumpa den ene dagen? Det har skjedd. Jeg tenker hele tiden at jeg kan ikke ha sex, hvis ikke alt ser helt perfekt ut. Jeg er så redd for at han skal se på musa mi, og synes at den er en turn off.
Gjest Bjørn82 Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg er veldig redd for at hvis jeg skal ha sex med en mann at han ikke liker musa. Hva om jeg møter noen jeg virkelig liker og begge vil ha sex, men jeg har hatt en litt uheldig barbering eller jeg har ikke shava på en stund? Eller hva om jeg har en kvise på rumpa den ene dagen? Det har skjedd. Jeg tenker hele tiden at jeg kan ikke ha sex, hvis ikke alt ser helt perfekt ut. Jeg er så redd for at han skal se på musa mi, og synes at den er en turn off. Hæææh? Jeg er dessverre nødt til å le litt.. =) hehe.. Men jeg er selv mann og har sett en og annen mus, og jeg har aldri mistet lysten pga. utseende. Derimot har jeg noen ganger vært litt redd for at den kanskje ikke var ren eller at den skulle lukte idet jeg var på tur nedover med fjeset. (Hvordan avbryter mann når man er nesten mellom bena på dama hehe..) Hvis en mann mister lysten fordi han ikke liker utseende på musa de så er han bøg, eller så har du noe veldig ekstraordinært ved din mus som du allerede med 99% sikkerhet er helt klar over ifra før er unormalt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har ikke noe rar mus. Men tenk om jeg prøvde å barbere meg dagen før, og det ikke gikk så bra så den dagen jeg ville ha sex hadde jeg rødt utslett på hele fronten?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Hvis du ikke har en rotte mellom bena dine, så er du nok ganske safe med musa di. 1
HerrNelson2 Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Kviser på rumpe er helt normalt og noe vi alle får en gang i blant. Dette er ikke noe å bekymre seg for. Hvis du opplever å få utslett etter barbering nedentil, kan du forsøke å påføre et tynt lag med sinksalve etter barbering. Dette vil virke lindrende. - Hilsen helsesøster 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Kviser på rumpe er helt normalt og noe vi alle får en gang i blant. Dette er ikke noe å bekymre seg for. Hvis du opplever å få utslett etter barbering nedentil, kan du forsøke å påføre et tynt lag med sinksalve etter barbering. Dette vil virke lindrende. - Hilsen helsesøster Men det smaker dritt, og jeg anbefaler ikke dette ved oralsex!!! :s Vet ikke vhor bra det er å slikke i seg de stoffene heller akkurat... :s Isåfall hadde jeg gått for berberingsalkohol. Men pass på å ikke få den inni musa da, bar litt innpå de ytre kjønnsleppene og ellers rundt. Er IKKE bra å få på slimhinnene! Det kan svi rundt anus, men ikke ellers...
Gjest Katten. Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Så lenge det ikke ser/lukter som Kraken, skal det gå bra. 1
Mr.F Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Elsker utsende på musa i alle retninger. skule ønske det var ei i nerheten nå 1
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Elsker utsende på musa i alle retninger. skule ønske det var ei i nerheten nå kåte grisegutt
louise1 Skrevet 26. mai 2011 #11 Skrevet 26. mai 2011 Utseende skal vel ikke ha noe å si, men duften derimot! Det må jo ikke lukte råttent heller Ellers skal det vel gå helt glatt!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #12 Skrevet 26. mai 2011 Skjønner godt TS bekymring for dette, har opplevd å føle det samme selv. Hvis dette ikke er noen reell frykt er jo det veldig betryggende, men jeg skjønner som sagt godt hvorfor akkurat dette kan være et sårt punkt som gjør at mange jenter føler seg usikre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå