Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Stripet håret lysere for noen måneder siden. Det var Swartzkopf jeg brukte da.

Men lurer på hvor skille mellom gult hår og lyst/blondt hår, går egentlig?

Noen som kan poste et bilde av det som dere anser som gult (ikke fint).

Har litt lyst brunt hår naturlig, men har altså en del lyse striper. Men jeg som ser håret mitt hver dag, klarer liksom ikke å se om det er lyst eller om det har blitt gult.

Hva synes dere er gult?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du egentlig veldig lys, men har fått gulskjær i håret så bør du invistere i en god sølvshampoo. Jeg bruker en fra Loreal (liten sølvflaske), fås kjøpt i frisørsalonger eller på nett, blandt annet blivakker.no. Det gjør underverker.

• Liker 1
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Er du egentlig veldig lys, men har fått gulskjær i håret så bør du invistere i en god sølvshampoo. Jeg bruker en fra Loreal (liten sølvflaske), fås kjøpt i frisørsalonger eller på nett, blandt annet blivakker.no. Det gjør underverker.

Er det denne du bruker? http://www.blivakker.no/product/harpleie/shampoo/farget-og-kjemisk-har/LOR0067/l-oreal-professional-serie-expert-silver-gloss-protect-shampoo-500ml-

Naturlig har jeg vel den mørkeste fargen i håret som er på dette bildet: http://www.my-hair-style.com/wp-content/uploads/2010/06/cameron-diaz-hair-color-shape-your-style-com.jpg

Har lignende lyse striper også, men håret mitt er nok litt gulere enn det er på bildet.

Men sånn som dette synes jeg blir for blondt: mg_8472.jpg?w=600&h=400

Det er jo ikke stripet heller.

Edit: Linker

Endret av SmurfeLurfen
Skrevet

Er det denne du bruker? http://www.blivakker.no/product/harpleie/shampoo/farget-og-kjemisk-har/LOR0067/l-oreal-professional-serie-expert-silver-gloss-protect-shampoo-500ml-

Naturlig har jeg vel den mørkeste fargen i håret som er på dette bildet: http://www.blivakker.no/product/harpleie/shampoo/farget-og-kjemisk-har/LOR0067/l-oreal-professional-serie-expert-silver-gloss-protect-shampoo-500ml-

Har lignende lyse striper også, men håret mitt er nok litt gulere enn det er på bildet.

Men sånn som dette synes jeg blir for blondt: mg_8472.jpg?w=600&h=400

Det er jo ikke stripet heller.

Du klarte ikke poste bilde av håret, du postet blivakkerlinken to ganger. Men ja, det er den shampooen jeg snakket om. Den er fantastisk.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Du klarte ikke poste bilde av håret, du postet blivakkerlinken to ganger. Men ja, det er den shampooen jeg snakket om. Den er fantastisk.

Ooops, fikset linkene nå ;)

Skrevet (endret)

.

Endret av Ammi
Skrevet

Jeg er litt usikker TS på om hårfargen din er for mørk til at sølvshampooen tar det dessverre. Ta å gå innom en frisørsalong og spør der om du tror du er for mørk til at sølvshampoo er relevant for deg, der kan de se på fargen din og det blir lettere å bedømme :)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Jeg er litt usikker TS på om hårfargen din er for mørk til at sølvshampooen tar det dessverre. Ta å gå innom en frisørsalong og spør der om du tror du er for mørk til at sølvshampoo er relevant for deg, der kan de se på fargen din og det blir lettere å bedømme :)

Takk for tipset :)

Skal gå innom og høre.

Gjest Fikira
Skrevet

Fudge har en "hårfarge" som heter Hvite shade of pale. Den tar livet av gulfarge i håret.

• Liker 1
Gjest charella
Skrevet

Du skulle postet bilde her av håret ditt ;)

Skrevet

Jeg bruker samme loreal-shampoo (det er den som er mørkelilla ikke sant?), og har hår som deg. Fungerer helt fint for å kjøle ned fargen litt. Den gjør ikke noe galt med det mørkeste håret mitt.

Skrevet

Sølvshampo kan fint brukes i mørkt hår, spesielt lysebrunt.

TS, ikke bruk opp pengene dine på å dra til frisøren. Kjøp den sølvshampoen på nett og bruk den en stund.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Kan bestille en sølvshampoo og prøve det i en stund :)

170 kr er jo ikke så kjempe mye da :)

Skrevet (endret)

Takk for svar alle sammen :)

Kan bestille en sølvshampoo og prøve det i en stund :)

170 kr er jo ikke så kjempe mye da :)

Kjøp her istedenfor. Den er på 250 ml, så kjøper du 2 så får du 500 ml for 135 kr istedenfor 179. På feelunique.com er frakt også inkludert i prisen.

Endret av Lulilelu
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Kjøp her istedenfor. Den er på 250 ml, så kjøper du 2 så får du 500 ml for 135 kr istedenfor 179. På feelunique.com er frakt også inkludert i prisen.

Er frakten inkludert i prisen når de sender til Norge også?

Har aldri handlet der før..

Skrevet

Ja. Feelunique er generelt den billigste nettbutikken for hårprodukter.

Og husk at når du handler for under 200 kr i utenlandske nettbutikker så slipper du toll.

Gjest Fikira
Skrevet

Frakt er inkludert, selv til norge.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for hjelpen dere =D

Nå er den på vei til Norge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...