Ammi Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Hei alle dere flotte kvinner der ute. I en alder av 25 er jeg fortsatt ikke helt trent på dette med god sminke. Jeg er ikke så veldig til å skulle ha sminke på hele tiden, Jeg bruker forskjellig sminke, men ingen av dem virker å være "noe særlig", da jeg ikke har turt å investere i dyrere produkter (eller testet så fryktelig mange andre enn de "populære" tingene det reklameres for). Jeg har ganske normal/litt tørr hud, aldri hatt problemer med kviser eller noe annet, og lurer på type foundation osv dere evt. bruker.. Synes hele tiden jeg ser flotte sminkede ansikter (huden spesielt), men føler at jeg behøver noen konkrete tips.. Noen som vil dele sine skjønnhetstips?
Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 (endret) Foundation og Rouge: Jeg har brukt ID bare escentuals i flere år. Finnes ikke noe bedre på huden enn det. Det blir ikke som en maske på huden, som flytende foundation har en tendens til å bli. Gløden av huden din skinner gjennom på en naturlig og flott måte. Concealer Lancome Tent Miracle. Har aldri prøvd en concealer jeg faktisk elsket før jeg prøvde denne. Den dekker alt fra mørke ringer til eventuelle sår/kviser. MascaraLancome Hypnose. Gir masse volum. ØyeskyggeBare escentuals Alle kostene mine er også fra ID bare escentuals. Vær så snill og ikke bruk all den dritten som reklameres for på TV (Maxfaktor, Maybelline etc etc) Det er horribelt. Rett og slett drittkvalitet. Endret 19. mai 2011 av Benedicte22
Ammi Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2011 Tusen takk for at du delte tipsene dine med meg! :D Skal sjekke ut disse, og målet er å slutte å bruke "reklame"-produktene, da jeg ikke har egentlig likt noen av dem.. Foundation og Rouge: Jeg har brukt ID bare escentuals i flere år. Finnes ikke noe bedre på huden enn det. Det blir ikke som en maske på huden, som flytende foundation har en tendens til å bli. Gløden av huden din skinner gjennom på en naturlig og flott måte. Concealer Lancome Tent Miracle. Har aldri prøvd en concealer jeg faktisk elsket før jeg prøvde denne. Den dekker alt fra mørke ringer til eventuelle sår/kviser. MascaraLancome Hypnose. Gir masse volum. ØyeskyggeBare escentuals Alle kostene mine er også fra ID bare escentuals. Vær så snill og ikke bruk all den dritten som reklameres for på TV (Maxfaktor, Maybelline etc etc) Det er horribelt. Rett og slett drittkvalitet.
Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Tusen takk for at du delte tipsene dine med meg! :D Skal sjekke ut disse, og målet er å slutte å bruke "reklame"-produktene, da jeg ikke har egentlig likt noen av dem.. Det er lett å bli lurt av reklamen, mange som blir det. Men ikke kjøpt ID produktene i hudsaolger, kjøp det heller på nett, da sparer du fort halvparten av prisen.
Ammi Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2011 Det er lett å bli lurt av reklamen, mange som blir det. Men ikke kjøpt ID produktene i hudsaolger, kjøp det heller på nett, da sparer du fort halvparten av prisen. Ja, og det at det er så "lett tilgjengelig" gjør vel at man velger det av den grunn også.. Har kikket rundt på nett og funnet noen fine priser, så blir vel litt handling i kveld/natt ser jeg.. Har hørt om dette merket før men ikke prøvd det. Jeg bruker av og til eyeliner også, så får se om de har det også. Men har alltid brukt våt liner (oppå lokket) da jeg ikke får til blyant til å se pent ut, ser bare merkelig ut på meg. Men det er kanskje teknikk eller? Ser ut som en strek over øyenvippene istedenfor en strek sammen med vippene..
Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Jeg brukte også bare våtliner før, men nå har jeg fått bedre sansen for blyant. Det ser mye mykere og finere ut enn våtliner. Blyant passer bedre litt hverdags syntes jeg. Blyanteknikken kommer fort med litt øvelse
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Youtube florer av videoer som viser bra teknikk for å legge sminke.Mye tips å hente derifra.
alexaa Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Det er lett å bli lurt av reklamen, mange som blir det. Men ikke kjøpt ID produktene i hudsaolger, kjøp det heller på nett, da sparer du fort halvparten av prisen. ID produktene på nett? hvilken side tenker du på? mange av sidene selger ID ulovlig. Er bedre å kjøpe det i salongen, hvis man vil gjøre det på ærlig vis. Hvis ikke kan man bli blanda inn i en svindelsak. I tillegg er det mange som lager faka produkter også selger det på nettet. Venninna mi fant mange feil på den hun bestilte, så pass på hvor dere bestiller fra
Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 ID produktene på nett? hvilken side tenker du på? mange av sidene selger ID ulovlig. Er bedre å kjøpe det i salongen, hvis man vil gjøre det på ærlig vis. Hvis ikke kan man bli blanda inn i en svindelsak. I tillegg er det mange som lager faka produkter også selger det på nettet. Venninna mi fant mange feil på den hun bestilte, så pass på hvor dere bestiller fra Når jeg sier jeg bestiller på nett så snakker jeg selvsagt ikke om Ebay og lignende. Bestiller fra Blivakker.no, ikke akkurat noe ulovlig der i gården.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Når jeg sier jeg bestiller på nett så snakker jeg selvsagt ikke om Ebay og lignende. Bestiller fra Blivakker.no, ikke akkurat noe ulovlig der i gården. Neeeida. Bortsett fra at de selger fake/gamle produkter da.
hufsa! Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Neeeida. Bortsett fra at de selger fake/gamle produkter da. Heia,du har jo ikke peiling,skulle tro du drev reklame for norske hudpleiesalonger.Jeg har bes id på nett i årevis,siste tiden fra Feelunique og det er overhode ikke falskt!! 1
Ammi Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2011 Tusen takk for flere tips! ) Benedicte22: Hvilken blyant og farge bruker du da?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 Mineralpudder: Bare Escentuals mineralpudder. Bruker kabukikosten og concealerkosten fra samme merke. Rouge/Blush: Nars i fargen Orgasm Øyenskygge: MAC i fargen Naked Så sprayer jeg forsiktig over for å "sette" sminken med: Mac Fix+ Så bruker jeg vippetang. Deretter mascara. Mascara: Helena Rubinstein Lash Queen mascara Du kan kjøpe koster til rouge og øyenskygge på: Sigmabeauty.com 1
alexaa Skrevet 21. mai 2011 #14 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Blivakker.no er ikke en autorisert forhandler. Bare sjekk opp med ID i Norge. http://larstangen.blogg.no/1303995257_blivakkerno_fake_prod.html Evt. kan du lese litt om blivakker på bloggen til Lars Tangen Endret 21. mai 2011 av alexaa
Wonders Skrevet 25. mai 2011 #15 Skrevet 25. mai 2011 jeg elsker min Konad negle stempelssystem. Her er video av mine egene neiler: 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Wow! Hvordan lager du neglene s flotte? Må du ha spesielle neglelakker til det? Og hvor får man kjøpt dette utstyret?
Sumaya Skrevet 25. mai 2011 #17 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har i flere år brukt foundation fra Id Bareminerals men siden det inneholder bismuth har jeg fått store porer i kinnene og jeg synes dessuten at pudderet er for blankt. Nå bruker jeg foundationen fra Tikei som er et svensk merke, mye billigere og bedre synes jeg. De har mange nyanser å velge mellom og man kan få kjøpt prøver for 10 kroner hvis man er usikker. Jeg har også normal/blandingshud som kan bli litt tørr (spesielt om vinteren), men denne fondationen dekker kjempebra og ser veldig naturlig ut. Den holder seg også fin hele dagen (blir ikke blank i ansiktet). Har også øyenskygge og bronzer/rouge fra Tikei. Av andre sminkeprodukter bruker jeg mascara dobble extension fra Loreal, flytende eyeliner fra Loreal, consealer fra Lancome (effacernes longe tenue)med Spf 12 og lipfinity fra Max factor (holder i mange timer) og billig øyenbrynsblyant fra H&M. Med andre org god blanding av billige og dyre produkter. Det viktigste er at de er bra for huden, har solfaktor og er holdbare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå