Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo selvfølgelig at man må velge ut fra hvilken jobb man har. Men jeg er ikke helt sikker på hvilken jobb jeg kommer til å ha fra høsten av. Det blir noe innen skole eller miljøarbeid.

Hvilken fagforening tilbyr flest tilleggstjenester, som gode forsikringsordninger og rabatter osv?

Er det noen fagforeninger som tilbyr kollektiv uføreforsikring der man ikke trenger legeattest? Jeg vet noen tilbyr kollektiv livsforsikring. Andre fordeler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil absolutt anbefale Delta! Det er en partipolitisk uavhengig organisasjon, og alle penger du betaler inn går til å tilby tjenester til deg. Masse tilbud om gode kurs og annet som kan være nyttig. De de tilbyr rabatt på forsikring, men man knytter seg ikke til forsikringer, som man gjør hos andre arbeidstakerorganisasjoner. Har vært medlem og aktiv tillitsvalgt hos dem i noen år, og er kjempefornøyd med all hjelp og oppfølging jeg har fått. Siden det er en liten organisasjon blir man bedre kjent, og det er lettere å henvende seg til dem om det skulle være noe.

Edit: skrivefeil

Endret av kissi
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken forening snakker dere om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...