Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er hennes utrolige dårlige smak når det gjelder klær (eller ikke klær) -

Men hennes "spray-on-suntan" er jo bare smakløs den og? Det er nummeret før hun kan kalle seg nesgresse. Jeg fatter ikke at flere og flere synes at jo brunere du er jo bedre. Uansett om det er solarium, krem eller noe annet. STYGT!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig i at Christina ikke kler seg smakfullt og klassisk akkurat, men jeg syntes faktisk at hun er flink å synge! Syntes det er skrekkelig feil at hun blir sammenlignet med Britney Spears.

Skrevet
Er enig i at Christina ikke kler seg smakfullt og klassisk akkurat' date=' men jeg syntes faktisk at hun er flink å synge! Syntes det er skrekkelig feil at hun blir sammenlignet med Britney Spears.[/quote']

Enig med deg! Britney og Christina er to veldig forskjellige artister.

Skrevet

Britney og Christina er to veldig forskjellige artister.

Jeg mener at Christina har et talent og en stemme som holder! Musikken hennes er ikke den jeg hører mest på, men uansett vil jeg si at jeg liker henne.

Britney derimot....

Det "sørgelige" er at jentene snart ikke har mer klær på, om de er brun eller ikke - vel, det viktigste er at hun faktisk kan synge!

Skrevet
En ting er hennes utrolige dårlige smak når det gjelder klær (eller ikke klær) -

Men hennes "spray-on-suntan" er jo bare smakløs den og?

Ja, det må være en periode hun går igjennom.. :roll:

Husker jeg hadde en periode med smakløse klær og oransje ansiktsfarge jeg også, men det er leeenge siden.

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg må bare innrømme det, jeg har litt sansen for henne!

Ikke slik at jeg kjøper platene hennes og sånn, men hun er veldig kul på sin måte. Hun kjører sin stil, og klønete eller ikke; hun er dyktig.

:briller:

Skrevet

Christina har en helt vanvittig bra stemme! Kan synge over fire oktaver.. (eller hva det heter :P )

Men klesstilen er noe helt annet. Kanskje ikke så rart hvis man ser på hvordan idolene kler seg, blir kvalm av å se på MTV!

Å sammenligne Brittney og Christina er helt feil. Brittney har ingen spesielt fin stemme.. Naboen synger bedre. Christina derimot..

Skrevet

Hun er, i motsetning til Spears, latin-amerikaner, så hun har nok en ganske brun farge fra før....., men det blir vel litt mye noen ganger.

Liker ingen av dem noe særlig foresten.....

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg synes Aguilera har kul stemme, til hennes genre.

Skrevet
Jeg synes Aguilera har kul stemme' date=' til hennes genre.[/quote']

Ble littegrann mer vennligsinnet overfor dama etter låta og videoen 'You are beautiful'!

Skrevet

Syns både låta og videoen er fin.....Hørte stemmen hennes lissom for første gang!!!

Skrevet

Da har du reagert akkurat motsatt fra meg på akkurat den låten og den videoen...... (Jeg har aldri likt henne, da.... Men det ble ikke akkurat bedre etter den låta...)

Skrevet

Syns Dirrty var kvalmende, men ellers er vel dama ok....

Skrevet

Jeg også! Hun har en super stemme og jeg synes faktisk at noen av låtene på "Stripped" er ganske bra, selv om jeg ikke liker å innrømme det. :oops: Synes stilen hennes er alt for "trasy", men respekterer det at hun heller ikke prøver å fremstå som en jomfru i forkledning. Men jeg må innrømme jeg også lurer litt på hvorfor hun sminker seg som hun gjør noen ganger...

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, den brunfargen ser helt j*vlig ut! Skjønner ikke hva hun tenker på..Egentlig er hun jo helt lys i huden, kjempeblek fra naturens side, derfor ser det helt katastrofalt ut.

Ang.stemmene til Christina og Britney, så har jo Christina en bedre stemme, men jeg liker ikke den kaklesyngingen ala Mariah Carey og de fleste svarte divaer. Christina synger på den måten, og det blir bare masete og fælt. Britney derimot har en litt hes, tøff stemme. Den en ganske unik på den måten, og jeg liker hennes syngemåte+stemme mye bedre jeg! :)

-Tanya

Gjest Madam Felle
Skrevet

Dama kan ikke kle seg, sminke seg, og heller ikke synge. Har hørt en livekonert med henne, skrekk og gru sier bare jeg. ja det kan hende det høres bra ut på cd, men det er nå bare der hun klarer det etter min mening.

Er en skam som forbilde også, for det er tross alt små jenter hun har som sine største fans. Vi får vel snart se henne uten klær på scenen, for det er ikke stort mer hun har på seg i dag.

Nei takke meg til de som kan synge som Whitney, Celine og Eddie :P

Skrevet
Hun er, i motsetning til Spears, latin-amerikaner, så hun har nok en ganske brun farge fra før....., men det blir vel litt mye noen ganger.

quote]

Det er nettopp det hun ikke er. Hun er helt lys!

Skrevet

Ja,klessmaken er veldig..ehm..avslørende.

Det var noen (husker ikke hvem) som sa at enkelte har talent og kan flyte på det,mens andre ikke har så mye av det og heller velge å spille på kroppen for det den er verdt. Så sant,så sant!

Skrevet

Jeg har hørt live-opptak med Christina der hun synger 'Beautiful' og synes ikke det levnet noe inntrykk av at hun ikke kunne synge...

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...