Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med denne fyren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en måndes tid siden tok en gammel bekjent kontakt på facebook etter et års tid med stillhet. Da vi ble kjent hadde vi en lett flørtende tone, jeg bli til og med med han hjem en kveld etter en bytur, men ingenting skjedde.

Så den siste måneden (eller kanskje er det to..) har vi hengt sammen en god del. Vi drar ut på byen sammen, besøker hverandre for å se film og spille tv-spill eller bare for å ta noen glass vin. Det er mye hinting, foreksempel sist vi skulle ut så la jeg igjen vesken min i leiligheten med kommentaren "Nå må jeg jo bare bli med deg hjem ;)". Men det skjer liksom ingenting. Han kaller kveldene vi treffes for "en date", han spøker mye med den dårlige sjulte hintingen min og gir ingen signaler på at han misliker at jeg legger igjen skjerf og smykker med et stort smil. Men ting går så sakte!

Sist helg overnattet jeg der igjen, men han bare klappet meg på skuldren og sa gonatt. Sånn ellers så tar han såvidt på meg i det hele tatt. Jeg skjønner ingenting.

Det er jo meget meget mulig han faktisk bare vil være venner, men jeg synes det også virker litt merkelig, siden han sender mld hele tiden og tar mye initiativ til å finne på ting.

Så hva i helvete da? Jeg vet at han har hatt kjæreste før, og en felles kompis av oss som jeg har klaget min nød til synes det er rart at han er så lite frempå, da han visstnok vanligvis er litt av en damefut. Blir gal av dette.

Jeg vil jo ikke ha noe forhold med fyren, jeg vil bare ha sex. MEn jeg er redd for at han vil ha noe seriøst siden han er så forsiktig. Enten det eller ingenting i det hele tatt. Og jeg burde sikkert ta det opp med han, men jeg synes det blir litt vanskelig når han er så lite frempå rent fysisk.

Det er jo umulig for dere å tolke selvfølgelig, mye vanskeligere enn det er for meg, men det er godt å få ut likevel. Kanskje få et annet perspektiv hvis jeg er heldig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, dette låter kjent for meg. Er i nesten samme situasjon. Ingenting skjer! Jeg skjønner meg ikke på han og vet ikke hvor jeg har han.

Men det kan jo virke som han vil noe mer seriøst og derfor tar det sakte...at han viser at han er en "good guy" og ikke en damefut lenger etc. Tør du å være direkte og spørre han da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også i samme situasjon, og lurer fælt på hva som skjer. Fyren tar mye initativ, vi har både sett film sammen og drukket øl sammen, men noe mer skjer ikke.. Jeg sendte til og med sms til han etter vi hadde møttes ute sist helg der jeg inviterte han over på "overnattingsbesøk", men får bare tilbake at han har veldig lyst, men kan ikke, "kanskje neste gang". Gleder meg til å se hva folk svarer her! (Og beklager at jeg ikke kommer med et tips eller råd, hehe.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...