Gå til innhold

Fri til min sambo...???!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei...

Jeg og min sambo har nå vært sammen i 4 år... Vi har vært forlovet nå i et år, men det har aldri vært noe "frieri" inn i bildet. Vi har heller ikke satt noen dato for bryllup...

DERFOR.. har jeg nå bestemt meg for å fri til min kjære - på bursdagen hans - mens vi er på ferietur (bare oss to - skal til Alcudia,Mallorca)

Men.......

Jeg er litt usikker på hvilken måte jeg skal fri på... Har fått hørt at Cap Formentor er eet fint sted like ved Alcudia, men jeg er litt usikker på om jeg skal fri på hotellrommet, under middagen, e.l i stedet for...

Noen som har noen gode råd om "hvordan" det skal gjøres???

Skal jeg skrive det i bursdagskortet hans, eller???

Skal jeg skrive det på et kort med tilhorende roser???

Skal jeg gi han en kalender (eller deler av en) og gi han beskjed om å sette et X, dersom han vil gifte seg med meg??? (denne er den jeg tenker mest på akurat nå...)

Skal jeg ikke skrive det, men heller si det???

Som dere kanskje forstår, så er jeg ikke helt sikker enda - og jeg har enda en HEL måned på å bestemme meg... icon_wink.gif

Håper noen av der kan fortelle om en morsom måte å fri på.....

Selvopplevd..

Drømmen...

You name it!!!

Gifteklar

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Utrolig god ide den med å krysse av! Jeg stemmer for den! icon_smile.gif

Skrevet

Eg stemmer for å skrive det i bursdagskortet og gi det til han under middagen.12

Skrevet

Jeg har ingen kreative ideer, men ville ikke skrevet kort eller brev eller skriftlig i det hele tatt.

Jeg ville sett ham rett inn i øynene, og spurt.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...