Gå til innhold

Sønnen til samboeren filmet meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Jorunn
Skrevet

Igår fikk jeg et midre sjokk for å si det sånn.Vi har en stasjonær pc i huset som blir brukt av alle.Jeg hadde en mappe som jeg hadde lagret der i jobbsammengheng,regnskap og diverse.

Når jeg gikk inn på den filen så jeg annen mappe som nettopp hadde blitt lagt til ved siden av.Det viste seg å være en videosnutt-da jeg klikket på den så kom det opp en liten video av et par føtter i nylonstrømper som stakk ut av sengekanten.Det tok ikke så lange stunden før det gikk opp for meg at det var mine føtter!Skikkelig ekkel følelse!

Tingen er at jeg sovnet med strømpene på meg 17.mai,natt til 18.Hele dagen hadde det gått i ett fra morgen til kveld,og jeg var så trøtt.Så jeg tok av meg bunaden og skoene og skulle slappe av litt,men sov helt til morgenen.

Hvem som har gjort det,vet jeg.Det er den 16 år gamle sønnen til samboeren min,han har et lite videokamera.MEN at han har gjort noe sånt forbauset meg meget.

Men det VERSTE på filmen,er at han stikker nesen sin bort og lukter på føttene.Jeg ser ikke det er han direkte,men jeg kjenner igjen nesen og litt av munnpartiet.Man kan også se på videosnutten at han har"zoomet" inn på tærne,hælen og mellom tærne.Jeg kjenner igjen den rød neglelakken på tærne mine og de champagnefargede strømpene jeg hadde på+fargen på sengeteppet,men det kom ikke så godt frem pga av fikseringen på føttene.

Jeg har ikke fortalt dette til mannen min,enda ihvertfall.Og jeg vet ikke om jeg skal det?

Det er vel nokså uskyldig,men det er litt creepy...!Dessuten er det ikke en lang snutt,den er ca 1 minutt,men det er lenge nok.Også er det rart jeg ikke har våknet,men som sagt så var jeg overtrøtt.Han har aldri gjort sånt før og jeg har aldri merket noe merkverdig med ham før.Skal jeg fortelle det?Herregud...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe grunn i å si det til faren med mindre det gjentar seg.

Slett videoen og prat med gutten.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes faren burde få vite det. Du burde også snakke med gutten. Dette er ikke Ok, og det vet han som 16-åring.

• Liker 4
Gjest SnakeOil
Skrevet

Fotfetish....

Men kanskje greit å si i fra at dette ikke er ok, skjønner godt at du syntes det var creepy.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du at han aldri har gjort det før?

Uansett ubehagelig ja..

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes faren burde få vite det. Du burde også snakke med gutten. Dette er ikke Ok, og det vet han som 16-åring.

Ja jeg var inne på tanken å snakke med gutten om det selv,men det er det å ordlegge seg riktig.

Du hadde tatt et alvorsord med gutten om det var deg det hadde skjedd med?

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke filmet bare for gøy da?

siden du tross alt sovnet med strømpene på..også har han liksom sniffet på de sånn" lurer på om det lukter tåfiss?"

hadde bare ledd jeg og latt det være, så får du se om det skjer igjen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde skjøt det om du lå i udertøyet eller naken, men han filmet jo bare strømepen dine, og sniffet på tærne dine. Han ville vel bare være morsom, og det var nok helt uskyldig ...

Jeg husker jeg kunne finne på slike ting, og det var jo bare for moro.

Prat med faren først, så kan han prate med sønnen sin selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei dette synes jeg er ekkelt. Tenk om han har filmet deg ved flere anledninger da? Jeg hadde vist filmen til faren og så spurt sønnen hvorfor i alle dager han har gjort dette.

• Liker 2
Gjest Jorunn
Skrevet

Han har ikke filmet bare for gøy da?

siden du tross alt sovnet med strømpene på..også har han liksom sniffet på de sånn" lurer på om det lukter tåfiss?"

hadde bare ledd jeg og latt det være, så får du se om det skjer igjen

Jo skjønner hva du mener,har jo ikke for vane å sovne med strømpene på og ja de luktet sikkert tåfis etter en lang dag:-P

Men er det ikke litt rart å gjøre sånt da,ihvertfall når man er bare 16 år?

Gjest Gjest
Skrevet

Dere er skulls. Du hadde ingenting å gjøre i den mappen. Dere har begge spionert på hverandre...

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Dere er skulls. Du hadde ingenting å gjøre i den mappen. Dere har begge spionert på hverandre...

Hva snakker du om egentlig????!!!Hold deg til saken du eller la være å skriv!!

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for usaklige innlegg og avsporinger.

Ms. Raggsokk / mod.

Endret av Ms. Raggsokk
AnonymBruker
Skrevet

Jo skjønner hva du mener,har jo ikke for vane å sovne med strømpene på og ja de luktet sikkert tåfis etter en lang dag:-P

Men er det ikke litt rart å gjøre sånt da,ihvertfall når man er bare 16 år?

typisk fjortis barnslig ting å gjøre.. og gutter på 16 år kan være rimelig barnslige

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Snakk med ham forsiktig og spør om det var ham og nevn at det oppleves ubehagelig.

Skrevet

Fortell mannen din først, far til gutten, slik at dere kan ta det opp i fellesskap med gutten.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du nylonstrømer til bunaden?! :hakeslepp:

• Liker 3
Skrevet

:ler:

Jeg hadde latt det ligge jeg, hadde jeg vært deg. Var jo bare føttene dine. Hadde han filmet på en annen måte eller du hadde fersket han i å sitte å runke til video'en, hadde det vært ganske så annerledes.... dette kan jo (forhåpentligvis) bare ha vært uskyldig fjortis-moro.

Skrevet

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...