Gå til innhold

Hvor lenge varte din lengste kjærlighetssorg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i over 8 måneder etter å ha kommet ut av et langt forhold på over 10 år..... Har fortsatt kjærlighetssorg. Vil det vare evig? Bør jeg gå tilbake til exen hvis den aldri går over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det du som gikk, og exen står klar til å ta deg tilbake igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Var det du som gikk, og exen står klar til å ta deg tilbake igjen?

It's complicated. Men ja, det var jeg som gikk og sist jeg hadde kontakt med han ville han ha meg tilbake. Men det kan hende han har snudd....

Skrevet

It's complicated. Men ja, det var jeg som gikk og sist jeg hadde kontakt med han ville han ha meg tilbake. Men det kan hende han har snudd....

Usunn situasjon. Da blir det verre for alle parter å komme seg videre i livet.

AnonymBruker
Skrevet

Usunn situasjon. Da blir det verre for alle parter å komme seg videre i livet.

Ikke akkuratt oppmuntrende svar, hehe.....

Skrevet

Min lengste og eneste varte i omtrent 6 måneder. Da hun fortalte at hun hadde blitt gravid 3 måneder etter at hun flyttet ut hjalp det meg med å komme over henne.

Jeg er såpass enkel i hodet at jeg mener du bør gå tilbake til ham om du følte deg bedre med ham enn uten, men grønt gress osv.

AnonymBruker
Skrevet

Ett par måneders tid.

De første ukene var det litt sårt å møte henne, men det gikk over og slapp taket etter ett par måneder.

Skrevet

Tja... den varte vel i seks- sju år. Uutholdelig ille i et halvt år og gradvis mindre ille etterhvet som årene gikk.

Av og til lurer jeg på om jeg noen gang har kommet over det.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Har vert singel i et år nå, men sorgen varte heldigvis bare i 2 måneder. Det er det lengste jeg har opplevd, for livet gikk videre. :)

Skrevet

6-12 måneder

Skrevet

2-3 år, etter å ha kjent personen bare et par måneder. Utrolig irriterende.

AnonymBruker
Skrevet

3 år.. i blant lurer jeg på om jeg enda er helt over det.

Skrevet

Ikke akkuratt oppmuntrende svar, hehe.....

Nei, men det kan være greit å være klar over at dette er et problem.

Valgets kvaler, usikkerhet, mulig anger, og alt det der.

Bestemme seg for godt er det eneste fornuftige.

Skrevet

Nei, men det kan være greit å være klar over at dette er et problem.

Valgets kvaler, usikkerhet, mulig anger, og alt det der.

Bestemme seg for godt er det eneste fornuftige.

Ærlig talt - er det ikke på tide å slutte å prate om det og gå ut og handle :roll:

Skrevet

Hvor lenge varte din lengste kjærlighetssorg?

Ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i over 8 måneder etter å ha kommet ut av et langt forhold på over 10 år..... Har fortsatt kjærlighetssorg. Vil det vare evig? Bør jeg gå tilbake til exen hvis den aldri går over?

De lengste kjærlighetssorgene mine har vart i litt over 1 år, men det har bare vært av gutter jeg har vært avstandsforelska i (gått i samme klasse som dem men ikke sagt noe til dem om følelsene siden de var uoppnåelige uansett).. Den gangen da jeg hade sjangs på en fantastisk gutt så hadde det ikke fungert i lengden så jeg droppa hele greia før det overhodet ble noe klem eller nuss eller hva som helst selv om vi hadde god kjemi og begge var inneforstått med hva den andre var ute etter.. Så det er kjipt, men man kommer jo over det. Jeg har ikke noen ex, er gift nå så jeg vet ikke hvordan det er i din situasjon med å ha vært sammen med en person så lenge.. Men kjærlighetssorgen varer nok ikke evig vil jeg tro, det vil vel bli mildere etter hvert..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer aldri til å komme helt over han.. :(

Skrevet

Kjærlighetssorg kan vare veldig lenge men det går over.

Muligens kan det bli enda vanskeligere hvis man ikke tok sjansen man fikk, og senere tenker tilbake på hva som kunne ha vært.

En slik situasjon må man derfor unngå.

Gjest Heloise
Skrevet

Den første "lange" varte i 2 år, den andre varte i ca. 4 år.

De var riktig nok ikke altoppslukenge på slutten men det var slitsomt til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...