AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 For en stund siden ble jeg kjent med en mann, og vi har vært "knulle-kompiser" siden det. FØR vi treffes sa han at han var i et langdistanseforhold, og at han derfor ikke var interessert i noe mer enn sex og kos. Jeg har jo vært sammen med han noen ganger nå, og syntes det er vanskelig å tro på at han faktisk har dame. Han sa at de bare treffes ca. hver 3-4 måned. På facebook skriver kammeratene hans bl.a. "typisk for en ungkar" ol. Hjemme hos han ser det for jævlig ut, hihi. Og ikke ETT spor av dame noen steder. Så lenge jeg har kjent han har han ikke vært hos denne dama og hun har heller ikke vært hos han. Han bor ikke så langt unna meg så jeg får jo med meg litt..."Hun" skriver heller aldri noe på hans facebook side og han skriver ikke på noen annen dame sin heller.... Kan en singel fyr finne på å si at han har dame, bare fordi han faktisk ikke er interessert i ett forhold??? Jeg har fortalt han at jeg har fått følelser for han og spurt han om han VET at han ikke kan få det for meg pga. denne "dama". Da svarer han at det er godt mulig at han kan få følelser for meg, og at vi får ta det som det kommer.... Jeg er litt frustrert, og tør liksom ikke spørre han.
Amarelli Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 (endret) Er han i et forhold på facebook? Og utifra det kompisene hans skriver, så virker det som han ikke har dame. Men det at han sier at han er i forhold, har kanskje noe med at han ikke vil være i et forhold, kanskje han bare vil ha en "knulle-kompis". Han vil kanskje ikke inngå et forhold med noen, for da må han jo forholde seg til en jente. Jeg tror en gutt gjerne kan si han er i et forhold fordi han ikke orker noe dame. Endret 19. mai 2011 av Amarelli
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Er han i et forhold på facebook? Og utifra det kompisene hans skriver, så virker det som han ikke har dame. Men det at han sier at han er i forhold, har kanskje noe med at han ikke vil være i et forhold, kanskje han bare vil ha en "knulle-kompis". Han vil kanskje ikke inngå et forhold med noen, for da må han jo forholde seg til en jente. Jeg tror en gutt gjerne kan si han er i et forhold fordi han ikke orker noe dame. På statusen hans på facebook står det ikke noe... Da jeg er SÅ nyskjerrig har jeg kikka tilbake på sidene hans for nesten 2 år tilbake og han nevner ALDRI hverken at han skal besøke noen dame, har noen dame. Heller ingen bursdagshilsner eller noe utenom det "vanlige"..... Han oppdater ofte hva han har gjort eller skal i helgene osv. men det er aldri noe om noen dame..... Snodig!
Amarelli Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Da er jo dette veldig rart. Jeg syns dette høres ut som en vil-ikke-ha-dame, vil-bare-ha-knulle-kompis. Og det er jo ikke gøy å være en som bare er der for at han skal få seg noe. Jeg syns du skal ta mot og spørre han. Om han blir sur så er det jo obvious at han ikke har noen annen dame.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Da er jo dette veldig rart. Jeg syns dette høres ut som en vil-ikke-ha-dame, vil-bare-ha-knulle-kompis. Og det er jo ikke gøy å være en som bare er der for at han skal få seg noe. Jeg syns du skal ta mot og spørre han. Om han blir sur så er det jo obvious at han ikke har noen annen dame. Jeg tenker at han kanskje er redd for ett eller annet, for han er VELDIG rar... Kan være veldig avvisende, ikke svare på sms jeg sender osv. men når jeg først er hos han kan han sitte å se meg rett inn i øynene uten å vike blikket i en liten evighet. Det er som om det er "noe" i det blikket som er uforklarlig.... Også smiler han og klapper meg på kinnet og stryker meg over håret..... Ikke bare sex liksom.... Også dagen etterpå svarer han ikke på sms igjen..... merkelig! Jeg har sagt at jeg føler meg avvist da han er sånn og han sier da at det ikke er meningen, han bare "er sånn". Pokker og, jeg har blitt så glad i han.....uff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå