AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har ganske fet hud, og føler at solkrem i ansiktet gjør saken verre om sommeren. Har dere noe tips til en solkrem spesifisert for ansiktet som heller matter ned enn som gjør huden fetere? Bør trekke fort inn og ikke være klissete. Prisen bør heller ikke være dyr, max 200 kr.
Sunniva81 Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg er også avhengi av en solkrem som ikke gjør huden min fet og matter ned. Falt pladask for Cliniderm light and matifying. Kjempegod ansiktskrem for fet hud:)
Lilandry Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jan Marini sin solkrem er god! Den matter ned og har SPF 30. Kjøpes på ebay eller PS4L!
Kladd Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 La Roche-Posay Fluid Extreme bruker jeg - den er lett. Jeg bruker den i 50+, men den finnes også spf 30 vet jeg. Om du ikke er plaget med ømfintelig hud, kan du også prøve Vichy Capital Soleil, som i følge de på apoteket var akkurat den samme bare ikke så allergivennlig, men til gjengjeld litt billigere. 1
kanelsnurr Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Jeg signerer Kladd over her; La Roche-Posay sin er kjempegod. I tillegg er det et merke som alltid kommer bra ut når det gjelder UVA-beskyttelse (noe som ikke er en selvfølge, mange dyre solkremer har ikke UVA-beskyttelse i forhold til annbefalte verdier). 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Jeg bruker en Mary Kay dagkrem med faktor 15 hele året! Jobber med data og sitter foran strålende dataskjermer hele dagen. Absolutt å anbefale! (Husker ikke navnet, men dagkrem med spf 15 tror jeg det bare finnes en av i Mary Kay ) Den er stort sett sterk nok til sommerbruk også, bare smører meg litt oftere i steden for bare på morgenen
Gjest Ruccola Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 De nye lyseblå "light feeling" solkremene fra Nivea er ihvertfall bedre enn de vanlige mørkeblå variantene. Har ikke prøvd noen dyre greier så har ikke noe å sammenligne med dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå