AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har vært kjempeflink til å trene både styrke og kondis i over et halvt år nå, men plutselig dabber treningsmotivasjonen av, RETT før sommerferien! Typisk! Jeg skal ned 3 kg. før sommerferien(sommersesongen kommer like brått på hvert år, ja, jeg vet), men det går ikke hvis motivasjonen skal streike nå.. Jeg spiser sunt og går i kaloriunderskudd, men føler jeg må trene litt ved siden av. Tenkte å dra ut på en joggetur nå, ettersom været er så fantastisk fint her jeg bor, kan dere motivere meg? Haster hehe
Mynona Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Pleier å slite med det samme selv, så jeg henger meg på her - kanskje jeg blir motivert og. Men det som motiverer meg nå er at jeg har treningsforbud pga skade.. Man vil alltid det man ikke kan.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Du kan! jeg sitter her med kink i ryggen, og kan knapt bevege meg! skulle så gjerne ønske jeg kunne tatt en tur ut, om det så bare var en gå tur! misunner de som kan i dette øyeblikk! å tenk så deili når du bare er komt i gang, for ikke snakke om selvfølelsen når du er ferdig! :D håper dette hjelper litt....
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Tusen takk dere!! Nå skal jeg ikke tenke, jeg skal bare løpe ut! Vet hvor god samvittighet jeg får etterpå, og det er SÅ deilig:) Kos dere videre i kveld!
PepsiMax Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Slenger meg på å håper at det kommer flere tips her! Trenger det virkelig. Er veldig god på å finne unnskyldninger for å utsette det...
Gjest idakaroline Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Slenger meg på å håper at det kommer flere tips her! Trenger det virkelig. Er veldig god på å finne unnskyldninger for å utsette det... Da er vi to ...
KaDust Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Join meg og bikkja. Han er ganske god motivasjon siden han pigger av og drar deg med om du holder i båndet.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 Join meg og bikkja. Han er ganske god motivasjon siden han pigger av og drar deg med om du holder i båndet. Hahaha :D Det ble en ca. 45-minutters tur, fornøyd med meg selv nå, altså!! 3
Mynona Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 Join meg og bikkja. Han er ganske god motivasjon siden han pigger av og drar deg med om du holder i båndet. ÅÅååå.. jeg savner voffen min Da var det ikke snakk om motivasjon eller ikke. Da var det rutine og noe man må..
KaDust Skrevet 19. mai 2011 #12 Skrevet 19. mai 2011 Flink du, AB. Ja, veit Mynona. Men man MÅ jo ikke jogge med bikkja, det er opptil enhver. Jeg har det med å somle skikkelig på tur.
Fanta Exotic Skrevet 19. mai 2011 #13 Skrevet 19. mai 2011 Ikke spør deg selv om du skal eller ikke, bare gjør det! Se for deg hvordan kroppen din vil se ut når du har oppnådd målet ditt:)
Gjest Ylva Virvla Skrevet 19. mai 2011 #14 Skrevet 19. mai 2011 Hahaha :D Det ble en ca. 45-minutters tur, fornøyd med meg selv nå, altså!! Knallbra! Jeg har vært på dansetime på treningssenteret og er også fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #15 Skrevet 19. mai 2011 "Tar det i morgen" tenker alltid jeg... jeg er 18, hadde siste gymtime på skolen NOENSINNE i dag. Let's get fat? Nei! Finn dere noen å tren med, enten en som pusher dere eller som dere kan dra. Jeg ELSKER å pushe folk, så vennen min blir perfekt til dette! Joggetur(er), here we come.
KaDust Skrevet 19. mai 2011 #16 Skrevet 19. mai 2011 Kjenner ingen i nærområdet, så jeg får ikke joggevenn. :gjeiper:
Perth Skrevet 20. mai 2011 #17 Skrevet 20. mai 2011 Beste motivatoren for meg var å få en hund Dette fikk meg også til å gjenoppdage friluftslivet!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #18 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har vært kjempeflink til å trene både styrke og kondis i over et halvt år nå, men plutselig dabber treningsmotivasjonen av, RETT før sommerferien! Typisk! Jeg skal ned 3 kg. før sommerferien(sommersesongen kommer like brått på hvert år, ja, jeg vet), men det går ikke hvis motivasjonen skal streike nå.. Jeg spiser sunt og går i kaloriunderskudd, men føler jeg må trene litt ved siden av. Tenkte å dra ut på en joggetur nå, ettersom været er så fantastisk fint her jeg bor, kan dere motivere meg? Haster hehe Det der hørtes skremmende ut likt meg.. trent også aktivt i ca halv år men nå daler motivasjonen:( godt at du enda har motivasjon til å si nei til usunne ting, jeg sliter med det å gitt...
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #19 Skrevet 21. mai 2011 hehe i fare for og hørest syk i hue ut så skriver jeg som anonym her men har et liite tips.. Jeg bodde med ei venninde som fikk streng beskjed fra meg og true med div ting om jeg ikke ble med og jogge (fordi jeg er litt overtroisk) om jeg ikke orka en dag så sa hun at blir ikke du med og jogge så kommer typen din til å dumpe deg, og tenk så jævli du føler deg om du ikke blir med nå da, og han gjør det slutt i morgen, da er det faktisk din feil! hehe.. så hver gang jeg ikke har lyst og reise meg opp av sofaen så tenker jeg bare noe i den dur. får da måå jeg bare da men hjelper nok bare om du er litt overtroisk.. sa det til en venninde av meg, og hun bruker den selv nå, hun går på fjellet nesten hver dag nå.. heheh.. off.. så teit jeg er...
MsPaddington Skrevet 21. mai 2011 #20 Skrevet 21. mai 2011 hehe i fare for og hørest syk i hue ut så skriver jeg som anonym her men har et liite tips.. Jeg bodde med ei venninde som fikk streng beskjed fra meg og true med div ting om jeg ikke ble med og jogge (fordi jeg er litt overtroisk) om jeg ikke orka en dag så sa hun at blir ikke du med og jogge så kommer typen din til å dumpe deg, og tenk så jævli du føler deg om du ikke blir med nå da, og han gjør det slutt i morgen, da er det faktisk din feil! hehe.. så hver gang jeg ikke har lyst og reise meg opp av sofaen så tenker jeg bare noe i den dur. får da måå jeg bare da men hjelper nok bare om du er litt overtroisk.. sa det til en venninde av meg, og hun bruker den selv nå, hun går på fjellet nesten hver dag nå.. heheh.. off.. så teit jeg er... Hahaha Den var ikke dum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå