Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe meg rettetang og har prøvd å kikke litt på nett. Lookfantastic har noen som ligger i prisklassen £90 - så har jeg sett hos norske elektroforhandlere at de ligger på NKR 300. Altså en ganske stor forskjell i pris. Er de norske helt ubrukelige - eller de på LF for proffer?

Akkurat nå har jeg permanent og ønsker å rette ut litt av den - senere vil det være å få mitt allerede strie hår enda striere.

Hva slags rettetang bruker du og hva koster den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sikler etter en supersmal en med keramiske plater. Den koster 1290,- :(

De med keramiske plater er MYE mer skånsomme for håret og de smale er lettere å håndtere enn de som er brede.

Uansett hva du velger, så kjøp produkter som er varmebeskyttende.

Skrevet
Jeg sikler etter en supersmal en med keramiske plater. Den koster 1290,- :(

Hvem er det som selger den da? Og hva slags merker er det ?

Tok et lite søk her - tror nok jeg må til frisøren for å kjøpe og ikke Elkjøp. Regner med at LF er ut pga. forskjellig strøm.

Skrevet
Lurer på å kjøpe meg rettetang og har prøvd å kikke litt på nett. Lookfantastic har noen som ligger i prisklassen £90 - så har jeg sett hos norske elektroforhandlere at de ligger på NKR 300. Altså en ganske stor forskjell i pris. Er de norske helt ubrukelige - eller de på LF for proffer?

Forskjellen er at de som du får kjøpt på norske elektroforretninger som regel er utrolig dårlige for håret ditt, med plater av metall.

Hos frisører (og sikkert andre steder også...) får du kjøpt rettetang med keramiske varmeplater som er mye mere skånsomme mot håret ditt. De er også varmere slik at du ikketrenger å jobbe så mye med håret for å få det "flatt".

Prisene ligger vel mellom 1000-2000 kroner tenker jeg

Skrevet

Hvem er det som selger den da? Og hva slags merker er det ?

Tok et lite søk her - tror nok jeg må til frisøren for å kjøpe og ikke Elkjøp. Regner med at LF er ut pga. forskjellig strøm.

Vi selger den der jeg jobber, men jeg husker ikke hvilket merke det er. Den er bare helt super!

Skrevet

Varmen fra et slikt jern er høy! Hjelper det virkelig med en beskyttelses spray? Håret bilr jo like varmt uansett?

Mie - skeptisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...