Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åkei, har lagt om kostholdet endel, og merker at jeg går kjapt ned i vekt nå..

PÅ en vanlig dag kan jeg spise feks dette:

07.00: 3 Rugsprø med ost/makrell i tomat

09:30: En frukt og en kopp kaffe

11:30: 2-3 brødskiver (grovbrød) med ost og kjøttpålegg

15:30: Frukt og/eller nøtter

17:00: Middag bestående av magert kjøtt el fisk, masse grønnsaker og evt en potet.

20:00: Smootie og bær med vaniljekesam eller havregryn med melk og bær eller nøtter.

Spiser når jeg er sulten, men prøver å unngå sukker og leve på det som er naturlig, og spiser ganske variert. Løper og trener litt styrke 2-3 ganger i uka og har en ikke stille-sittende jobb..

Hvordan høres dette ut i deres ører? Bør jeg spise mer??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du spiser ca det samme som meg, men jeg har en veldig stillesittende hverdag nå i ca 3 måneder, så jeg får ikke tid til å trene. Hadde jeg hatt tid til å trene hadde jeg spist mer, fordi jo mer aktivitet du er i jo mer trenger kroppen.. Du føler kanskje på det selv på sulten? Det er et tegn som kroppen fint kan si ifra om selv.

Du kan også spise det du nevnte der på dager der du ikke trener, og mer på dagene da du trener, og lett til f.eks mer fett og proteiner på treningsdagene siden du trener styrke også. Da er det lett å bli sulten, så fett og proteiner hjelper også på metthetsfølelsen.

• Liker 1
Skrevet

Åkei.. Får spise litt mer de dagene jeg trener. Tja blir ganske fort sulten etter feks middag, selvom jeg blir stappmett der og da.. takker for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...