Gå til innhold

Din beste sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Hippe
Skrevet

Ja overskriften sier seg selv!

Selv tror jeg at det må ha vært i går kveld med mannen min. Etter snart seks år sammen skjønner jeg ikke hvordan vi fremdeles når nye høyder. Men tror det går på den gode kommunikasjonen oss imellom. Uansett... Jeg ble tatt litt på sengen, eller sofaen om dere vil ;-) Jeg ble slikket til jeg nesten kom flere ganger, tilslutt ble jeg så veldig giret på å komme at jeg ville bruke hånden. Da tok han den ganske bestemt vekk (å være kåt er en ting, dette var helt sykt)! Slik holdt han på en stund. Han begynte så å leke litt med hullet bak, bare litt forsiktig med fingen, dette gjør han svært sjelden men det skal han jaggu få fortsette med!

Da jeg så og si var sprekkferdig havnet vi i sengen og han tok frem dildoen min og ba meg bruke den på meg selv før han lekte litt mer med fingen bak. Jeg har nå kommet noen ganger, men han fortsetter! (med pause hvor han kysser hals, biter meg i øret). Først nå penetrerer han meg. (jeg fikk ikke gjøre noe med han - han ble så tent av å holde på slik sa han, hvor jeg nærmest ba om orgasme i det sløve blikket med). Jeg har disse seks årene stresset med å komme vaginalt, og før jeg visste ordet av det føler jeg trang til å tisse. Jeg lot det stå til og kom som jeg aldri før har gjort!

Har hatt litt sex opp gjennom og sex med min mann i seks år, men dette var en opplevelse jeg lengter etter igjen. Tror dette med g-punkt kommer når en er skikkelig avslappet og lar seg rive med, med et godt forspill til grunn.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Jolla
Skrevet

Hadde meg en god ONS natt til i dag!

Gjest hubabuba
Skrevet

jeg vil også haa :P hahaha vaginal orgasme altså

Skrevet (endret)

Beste sexen jeg har hatt var en gang jeg røyka marihuana, med exen :sjenert:

men guuud såååå...........!!!!

- Noe som kan sammenlignes, var når jeg hadde sex med en "nettdate", på FØRSTE daten :sjenert:

Det skulle ikke skje, var ikke forbredt på at vi skulle få sånn kjemi med en gang, men gud så deilig å bare drite i alt og gå for det man har lyst til AKKURAT DER OG DA!

Endret av Bella21
Gjest Heloise
Skrevet

Beste gangen som jeg husker enda var med kjæresten i fjor sommer, siste gangen hos meg før han dro hjem igjen til UK. Vet ikke hva det var som gjorde det så bra, var noe med stillingen, og at begge var veldig "engasjerte" :gjeiper:

Men vi har jo "bare" vært sammen litt under to år så vi har nok mye bra i vente :sjenert:

Skrevet

Etter snart seks år sammen skjønner jeg ikke hvordan vi fremdeles når nye høyder. Men tror det går på den gode kommunikasjonen oss imellom.

:nigo: Slapp helt av, jeg nærmer meg sølvbryllup og kan med hånda på hjertet si at sexen aldri har vært bedre, og ja, det har alt med god kommunikasjon og åpenhet å gjøre. Noe av det kule er at partneren og jeg hele tiden har tenkt at "Wow! Dette er toppen, dette er det mest spennende, mest kinky, drøyeste og beste vi har gjort! Umulig å toppe!" Allikevel har vi nådd nye høyder på nytt og på nytt. Litt som å gå i fjellet, du tror du ser den høyeste toppen fra der du står, men når du har kommet dit er det jaggumeg en høyere topp i sikte. :)

Det betyr ikke at det har vært en sammenhengende opptur, selvsagt, alle par har perioder der man av ulike grunner ikke er på topp seksuelt. Men når man kjenner hverandre godt klarer man seg gjennom disse periodene også.

Som du skjønner har jeg et flott sett med unike opplevelser å tenke tilbake på, og har egentlig ikke lyst til å beskreve noe veldig konkret her, men jeg kan si at de mest minneverdige har vært helt unike hendelser, plasser og sammenhenger, sånt man bare får sjansen til å oppleve én gang (klatrende i et fuglefjell/fem personer i ett telt/i en fremmed, utenlandsk hage ol.) samt de stundene der man har tatt sjansen på å åpne seg og by på flaue tanker og ideer, eller tatt imot partnerens flaue, men opphissende fantasier, og latt dem bli en del av opplevelsen. Den typen åpenhet gir helt fantastisk sex og nærhet. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Beste sexen jeg noen gang har hatt var ganske nylig. Jeg var med en kompis på jobb(han kjører lastebil). Jeg hadde hatt lyst på han fra jeg satte meg inn i bilen med han tidlig på dagen. Av en eller annen grunn blir jeg litt sjenert runt denne fyren så jeg turte ikke å være så veldig frempå. Dagen ble til kveld og jeg har aldri vert så lysten i hele mitt liv tror jeg. Når vi var fremme og parkert for kvelden la vi oss i hver sin seng, til tross for stakkarslig hinting fra min side.

Neste morgen var jeg like frustrert, men turte forstat ikke å ta initiativ så vi startet på turen hjemover. Etter ganske mange timers kjøretur, havnet vi i stillestående kø. En lastebil sperret veien lengre fremme så vi ble stående i noen timer. Jeg satte meg i sengen og han ved siden av. Endelig begynnte vi å rote. Og det ene førte til det andre. Jeg var så klar som jeg aldri før har vert. Politibilen kjørte frem og til bake på siden av køen og det var biler både forran og bak, men det brydde vi oss ikke om.

Det var så vanvittig deilig. Jeg hadde vert nesten konstant lysten i 24 timer og hele settingen gjorde det kjempe spennendes i tillegg. :rodmer:

Gjest Raindrops
Skrevet

Må ha vært med en eks, da vi hadde vært borte fra hverandre i flere uker i begynnelsen av forholdet. Da han kom på besøk var begge litt sjenerte, så det ble litt kluring med mat, film og desperat småprating før vi endelig havnet i senga. Men GUD det var fantastisk. En stor del av grunnen til det er sikkert at vi hadde snakket om sex på msn hver eneste kveld siden jeg flyttet, og begge to var mildt sagt frustrerte :fnise:

Gjest mann30
Skrevet

Mine beste sex opplevleser er når jeg virkelig føler at jeg elsker den personen jeg har sex med. Øyen kontakt og en ekstrem nærhet er det som for meg blir den beste sexen ( eller heter vel å elske da)

har hat sex med en god del, og prøvt ut det meste, men for meg er intimitet og trygget det eneste som virkelig gir god sex,,,

Gjest Cubit
Skrevet

Med en dame som faktisk lurte meg trill rundt (visste hun var opptatt da jeg traff henne, men skred til verket fordi hun fortalte meg at hun var på vei ut av forholdet. Va'kke det gitt :gjeiper: )

ALT stemte. Kjemi, rytme, tilnærming, preferanser, libido... Det var ikke så mye HVA vi gjorde, mer at absolutt alt vi gjorde var sinnsykt bra. Med henne var første gang jeg har følt meg helt primal i akten. Det er rett og slett ikke rom for tanker når man har slik sex.

Var bunnløst ulykkelig en kort periode da jeg oppdaget at snakket om å avslutte forholdet hun var i bare var prat. Men så var sjebnen snill nok til å introdusere meg for en dame jeg fikk like bra kjemi med. Seksuell kjemi kan ALDRI bli overvurdert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...