S@va Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Denne syklusen synes jeg EL har vært veldig "merkbar" Det kjennes som et press ved eggstokkene og noen "stikkende" smerter. Puppene har blitt større og det har brystvortene også, i tillegg til at blodårene der er mye mer synlige. Hva er deres EL-symptomer? Jeg har nylig blitt "regelmessig" og det er foreløpig litt ukjent hva som er vanlig og ikke etter mange år med p-sprøyte og uten mens...
Gjest luri Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg brukte å ha litt "stikking" å slik da jeg hadde en pause på p-plaster for noen år siden. Venninnen min som jeg bodde med da brukte også å ha den. En kjente på en måte at det var "aktivitet" der nede, selv om en ikke var gravid. Men jeg har vært gravid å, da var det også lignende "stikking" og "aktivitet", - så, kanskje du er gravid Jeg har igjen sluttet på p-plaster i febr/mars, ingen mensen siden... Håper den kommer snart
S@va Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2011 Jeg brukte å ha litt "stikking" å slik da jeg hadde en pause på p-plaster for noen år siden. Venninnen min som jeg bodde med da brukte også å ha den. En kjente på en måte at det var "aktivitet" der nede, selv om en ikke var gravid. Men jeg har vært gravid å, da var det også lignende "stikking" og "aktivitet", - så, kanskje du er gravid Jeg har igjen sluttet på p-plaster i febr/mars, ingen mensen siden... Håper den kommer snart I wish... Men det er nok altfor tidlig å kjenne noe til det allerede... Jeg er nokså midt i syklusen, så det må jo være EL som lurer rundt. Får håpe at det betyr en skikkelig EL og ender med
Skytte Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeeei! Heier på EL! Jeg hadde av og til stikkinger og følte meg hoven i eggstokkene på en måte... Krysser alt for deg nå <3
S@va Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeeei! Heier på EL! Jeg hadde av og til stikkinger og følte meg hoven i eggstokkene på en måte... Krysser alt for deg nå <3 Takk Det er skikkelig "jobbing" for tida Hoven var en god beskrivelse. EL-testene har ikke vært så sterke enda, men en del slim. Får håpe at kroppen gjør seg klart til noe stort. Hvordan går det med deg???
S@va Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2011 ...og så kjennes det ut som at noen river og drar nederst i magen og nesten som bokseslag innenfra til tider.. blir nesten litt nervøs av dette.. ser for meg scenen fra "Alien"
Skytte Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Hehehe Håper ikke du har en ailien i eggstokken Joda, jeg ligger for det meste pga ryggen som ikke vil gi seg Håper knøttet har det bra. Hjertet skal visstnok begynne å slå nå. Har heldigvis ømme pupper og er trett enda. Mandag er jeg like langt påvei som da jeg mistet sist så gleder meg litt til å komme forbi den dagen. Bra dere jobber iherdig!! Jeg heier på dere!!
S@va Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hehehe Håper ikke du har en ailien i eggstokken Joda, jeg ligger for det meste pga ryggen som ikke vil gi seg Håper knøttet har det bra. Hjertet skal visstnok begynne å slå nå. Har heldigvis ømme pupper og er trett enda. Mandag er jeg like langt påvei som da jeg mistet sist så gleder meg litt til å komme forbi den dagen. Bra dere jobber iherdig!! Jeg heier på dere!! Tuuusen takk! Heier på deg og Knøtt! Skjønner at den dagen må være nervepirrende! Men hva er sjansen for at det skal skje to ganger..? Håper du tar deg tid til å nyte dette underet og ikke bare bekymrer deg.. men det er jo lett for meg å si. Vi skal vel se at jeg får fullstendig noia om jeg skulle få to blå Edit: skrivefeil Endret 20. mai 2011 av S@va
Skytte Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Koser meg mye med tanken ja:) Prøver å ikke la bekymringene få slippe til! Men tiden går foreløpig veeeeldig sakte...!
Småkjekset Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Spennende med stikkinger! Har selv hatt det forrige uke og etter positiv EL-test, så håper at det klaffer for oss nå
La Luna Skrevet 22. mai 2011 #11 Skrevet 22. mai 2011 Jeg får stikkinger, hovenfølelse, og føler at hele nedre del av magen blir litt tung....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå