Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en gjennom nettdatingstjeneste. Vi begge har lange jobbdager og det blir for det meste i helgene vi har tid til å treffes. Vi har møttes 5-6 ganger de to månedene vi har datet. Han er ikke av typen som sender så ofte sms, bare i perioder. Dette bekymrer meg litt. Er vant med menn som er mye mer ivrige. Jeg har nå ikke hørt noe fra han på fem dager, og jeg har heller ikke sendt noe sms til han. Skal jeg sende han en sms, eller skal jeg vente ett par dager å se om jeg hører noe fra han, for så å glemme han om han ikke lar seg høre fra? Liker han ganske godt, men orker ikke gå rundt grøten...På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager er urovekkende lenge i en "datingfase". Selv jeg, som er rimelig uinteressert i småsnakk på SMS, sender nå meldinger rimelig jevnlig om det er noen jeg er litt interessert i. Du kan jo sende en melding for å oppklare litt.

Vanskelig å si noe mer konkret uten å kjenne saken, synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

5 dager er urovekkende lenge i en "datingfase".

Er vant til menn som sender sms hver dag. Han her pleier det å kanskje ta 2-3 dager mellom smsene sånn ellers. Er bare usikker på om kanskje han tenker det samme om meg, siden ikke jeg heller har sendt noe melding disse dagene. Det er han som er den som er mest fysisk og legger opp til mest flørting når vi er sammen. Jeg oppfører meg veldig tilbakeholdent noe som kan gjøre han litt usikker. Ikke fått snakket sammen så mye om sånt heller, vi begynner jo fortsatt å bli kjent.

Tenker at det skader vel ikke å sende en sms til han. Enten svarer han, eller ikke...ikke verdens undergang så tidlig.

Skrevet

Tenker at det skader vel ikke å sende en sms til han. Enten svarer han, eller ikke...ikke verdens undergang så tidlig.

Ja, det høres fornuftig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Det ble gjort og jeg fikk svar. Sendte noen sms frem og tilbake. Han spurte om det var denne helgen jeg skulle reise bort, noe jeg egentlig skulle, men som ble avlyst. Så nå vet han at jeg har fri i helgen, og ballen er dermed kastet til han...

AnonymBruker
Skrevet
:klappe:
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme. Dater ei jente som ikke er så veldig glad i å sende meldinger eller småsnakke på nett virker det som.

Noen ganger kan det gå to-tre dager før jeg hører fra henne, og dette gjør meg litt usikker på hvor jeg har henne.

Vi kan ikke møtes så ofte på grunn av at vi jobber mye begge to, men når vi møtes har vi en kjempefin kjemi, vi ler, flørter og snakker mye. Hun sier ofte at hun syns jeg er kjekk og pen. Vi har også kysset, så jeg tror nok hun liker meg.

Men det er den minimale kontakten mellom hver gang vi treffes som gjør meg en smule gal. I mitt forrige forhold var jeg vant til å snakke sammen med eksen min 24/4 på msn og sms..

Kanskje noen bare ikke har så stort behov for å småsnakke på sms og msn selv om de er interissert i noen?

Skrevet

Sliter med det samme. Dater ei jente som ikke er så veldig glad i å sende meldinger eller småsnakke på nett virker det som.

Noen ganger kan det gå to-tre dager før jeg hører fra henne, og dette gjør meg litt usikker på hvor jeg har henne.

Vi kan ikke møtes så ofte på grunn av at vi jobber mye begge to, men når vi møtes har vi en kjempefin kjemi, vi ler, flørter og snakker mye. Hun sier ofte at hun syns jeg er kjekk og pen. Vi har også kysset, så jeg tror nok hun liker meg.

Men det er den minimale kontakten mellom hver gang vi treffes som gjør meg en smule gal. I mitt forrige forhold var jeg vant til å snakke sammen med eksen min 24/4 på msn og sms..

Kanskje noen bare ikke har så stort behov for å småsnakke på sms og msn selv om de er interissert i noen?

Eller så har hun andre prioriteringer. Der du kommer et stykke bak i køen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Joda, vi sendte sms frem og tilbake i to dager, men så ble det stille igjen. Nå har det gått tre dager siden. Tror definitivt det har med prioriteringer å gjøre. Greit at jobben kommer først, det gjør den for min del også (har ikke så veldig til valg), men er man ivrig nok så klarer man å skvise inn litt tid til å møtes. Om jeg er ferdig kl.19 på jobb og han 20.30 så har vi likevel klart å skvise inn et møte.

Tenker som så at når man er for pågående så blir det desperat, men om man lar seg høre fra sjeldent; så er man ikke redd for at noen andre skal "komme å ta deg". Greit å ikke føle seg kvalt (slik som i mine tidligere forhold), men det er jo fint å føle seg litt spesiell også :)

AnonymBruker
Skrevet

Maybe he's just not that into you.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Jeg kastet ballen...og han tok imot, men det tok fem dager. Han holder meg vel på gress, så da kan vel jeg gjøre det samme ^^

Skrevet

TS her igjen.

Jeg kastet ballen...og han tok imot, men det tok fem dager. Han holder meg vel på gress, så da kan vel jeg gjøre det samme ^^

Dette kan fort bli en uvane. Bedre å kutte ut før det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...