Gjest lostlove Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Noen som har vært der??? Er det bra? Ønsker å reise hit på ferie i sommer..August/September kanskje.... Men, etter å ha sett litt på flybilletter, så ligger prisene på rundt 10.000 kr tur/retur!? Er det mulig å få billigere billetter noen plass? Noen her på KG som har ett par smarte tips?? Takker for alle svar!
MissStiles Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg håper og tror at planen er å reise dit neste år! Så her skal jeg følge med!
Vibi Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Noen som har vært der??? Er det bra? Ønsker å reise hit på ferie i sommer..August/September kanskje.... Men, etter å ha sett litt på flybilletter, så ligger prisene på rundt 10.000 kr tur/retur!? Er det mulig å få billigere billetter noen plass? Noen her på KG som har ett par smarte tips?? Takker for alle svar! Jeg vet jo ikke hvilke datoer dere har sett på, eller hvor lenge dere skal være, men jeg gjorde et søk på finn.no fra 27 august til 10 september, og fant billetter til 7887,- tur retur. Jeg var der i juli 2007, og kan med hånden på hjertet si at det er en av de aller flotteste byene jeg har vært i. Væet var ikke det beste på denne tiden, vi hadde både regn, vind og litt surt vær, men hadde noen dager på stranda også. Vi hadde fem netter i Rio, og 10 netter i Fortaleza etterpå, her var været mye varmere, selv om byen ikke var den mest spennende. Anbefaler uansett Brasil, selv om vi ville valgt noe annet enn Fortaleza neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå