Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en singel jente som begynner å bli kraftig lei av singellivet. Jeg trenger en til å holde rundt meg, en å dele hverdagen min med og slå meg ned sammen med. Alle venninnene mine har fått seg kjærester, noen av dem har fått unger mens noen andre er gravide. Jeg derimot ser ut til ikke å klare å få meg kjæreste. Uansett hvor jeg blir kjent med gutter, virker det bare som om de bare er ute etter en ting..

Det er alltid slik at de jeg blir interessert eller forelsket i, vil ikke ha meg, mens de jeg ikke vil ha, blir forelsket i meg. Jeg begynner å tenke om jeg bare skal ta det første og beste som kommer nå? Kanskje kjærligheten kommer etterhvert?

Det som jeg også burde nevne er at jeg ikke er veldig flink til å uttrykke mine følelser til gutter, men jeg tror likevel at de merker det når jeg er interessert i dem. Hva er det jeg gjør feil? Hvordan kan jeg finne meg en kjæreste? Hvordan får dere "alle andre" kjærester?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Alle andre gifter seg og får barn og jeg føler meg så ensom. Vurderer nettdating, men er usikker. Har du prøvd det?

Alle sier at "det ordner seg for snille jenter til slutt" og at når man slutter å lete, så ordner det seg. Hvordan slutter man å lete? Tror jo ikke at jeg slutter med å ønske meg en kjæreste...ingen vil vel være alene?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd. Eller, jeg opprettet profil på en datingside en gang, men slettet det samme dag, av en eller annen merkelig grunn. Det ble visst litt skummelt likevel, for jeg trenger å se den andre i virkeligheten. Hans spontane reaksjon til det jeg sier og gjør, kroppsspråket hans og så videre.

Jeg er helt enig med deg, alle sier at jeg skal slutte å lete og å tenke om det, og da kommer kjærligheten når man minst venter det. Men hva hvis man aldri slutter å vente?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du rett og slett stiller for høye krav til gutten/mannen? Siden du ikke vil ha noen av dem som blir forelsket i deg. Mener ikke at du skal ta hvem som helst, men kanskje du bør reevaluere hva du ønsker av en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvordan slutte å vente/lete????????????????

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være at jeg stiller for høye krav til dem, absolutt. Nå når jeg tenker meg om, har jeg (nesten) alltid funnet feil ved disse mennene. Enten er det det ene eller det andre som blir jeg blir opphengt i til det til slutt irriterer vettet av meg. Kanskje tror jeg også at det er "grønnere i den andre siden". I tillegg til det, så sammenligner jeg mennene ganske ofte og nesten automatisk.

Det var et konstruktivt tips, som jeg selv ikke har tenkt over før!

Å vente/lete klarer jeg nok ikke å slutte med. Til det er savnet etter en partner for stort..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg er 24, føles seriøst som jeg skal være singel forevig. Jeg er ei fin jente utseendesmessig, venner beskriver meg som snill, jovial, koselig, festlig, og blabla, sant. Likevel sitter jeg her alene, finner ingen JEG finner tonen med og de få aktuelle finner ikke tonen med meg, what the hell :tristbla:

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen her..

Føler at en kommer til å være singel for evig..

Jeg har prøvd å tilpasse meg den jeg har falt for, jeg har prøvd å være meg selv.. Føler at ingenting er godt nok..

Frustrerende..

Skrevet

Ah, jeg var der selv for et år siden. Jeg var så fryktelig ensom! Men kjære dere ensomme single-folk. Det finnes et lokk til hver kasserolle. Kjærligheten kommer når du minst venter det. Prøv å smil, vær glad og positiv og da skal dere se at menn/kvinner vil legge merke til deres positive utstråling! :)

Jeg har aldri vært i et forhold i mitt liv og er snart 19, men jeg har funnet kjærligheten nå, mitt personlige lokk, hihi! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Ah, jeg var der selv for et år siden. Jeg var så fryktelig ensom! Men kjære dere ensomme single-folk. Det finnes et lokk til hver kasserolle. Kjærligheten kommer når du minst venter det. Prøv å smil, vær glad og positiv og da skal dere se at menn/kvinner vil legge merke til deres positive utstråling! :)

Jeg har aldri vært i et forhold i mitt liv og er snart 19, men jeg har funnet kjærligheten nå, mitt personlige lokk, hihi! :rodmer:

yay

AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg bare på i gjengen! EVIG SINGEL !!

Jeg møter aldri noen. Det er aldri noen som er interessert heller. Tror jeg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, hvor jeg skal gå eller hvordan jeg skal oppføre meg for å skaffe noen som blir interessert.

Er på sukker.no, men føler at det ikke funker for meg. Får noen brev, svarer, skriver litt, men har ikke sjans til å bli interessert i noen på den måten da alt avhenger av en kjemi man må oppleve live!

Dessuten har jeg ikke noen spesielle krav, men ett krav er at det skal FØLES, må merke at det er en interesse, connection, interesse. Og det syns jeg er et rimelig krav.

Gjest apekattenico
Skrevet

Dere er jo kjempe heldige, jenter. Dere har innsett at dere kommer til å være single for resten av livet - now get on with it.

Skrevet

slapp av. dere er jo enda unge... kjærligheten kommer, før du aner ordet av det. men jeg ville nok ha anbefalt å opprette en profil på en kontaktside... og der skal jeg love deg at det kryr av single menn der ute som søker akkurat det samme som dere.... men viss dere fortsatt er single og barnløs etter dere har passert 35 år, kan dere virkelig begynne å bekymre dere....

AnonymBruker
Skrevet

slapp av. dere er jo enda unge... kjærligheten kommer, før du aner ordet av det. men jeg ville nok ha anbefalt å opprette en profil på en kontaktside... og der skal jeg love deg at det kryr av single menn der ute som søker akkurat det samme som dere.... men viss dere fortsatt er single og barnløs etter dere har passert 35 år, kan dere virkelig begynne å bekymre dere....

så om du er mann er du screwed da :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...