AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg ble singel for ca. 18 mnd. siden. Jeg og eksen hadde endel sex i tiden etter bruddet, men nå har jeg ikke hatt skikkelig sex siden i fjor høst. Og jeg begynner å bli stressa... Har alltid vært veldig glad i sex, og snakker mye om det. Det er en del av personligheten min, er liksom den jenta i gjengen som er veldig trygg på sex osv. Men synes en ONS virker skremmende, leser så mye skummelt om folk som blir voldtatt eller opplever andre kjipe ting. Samtidig har jeg ingen venner jeg kunne tenke meg å ha som "pulevenn", tror det kan ødelegge litt for vennskapet. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, sosial, slank og pen. Men tør liksom ikke å ta det steget å invitere med meg en mann hjem. Jeg bor også veldig trangt i et lydt kollektiv. Bor vegg i vegg med en gutt som jeg har vært ganske interessert i, men det har dabbet av. Synes uansett det er ekkelt om han skal høre meg ha sex :-P Har noen tips til hvordan jeg bør gå frem? Bor i en stor by med bra uteliv, så det skal vel ikke være et problem. Men setter pris på litt drahjelp her :-P
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Du kan bli med han hjem. istede for å dra han med..
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Det er alltid en viss risiko ved ONS med en du ikke kjenner fra før. Men risikoen for å bli voldtatt eller mishandlet er ytterst liten så lenge du ser an gutten/mannen i forkant.
edderkoppdame Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Dersom du går inn for å ha frivillig sex med enn fremmed er jo poenget med å voldta deg borte så det skal du ikke bekymre deg for. Ellers kan jeg snakke utfra egen erfaring der det verste som har skjedd når jeg har hatt ons, er at det har vært dårlig sex. Andre dumme erfaringer er selvfølgelig også at dere har felles kjente, jobber sammen og sånt - men det går vel stort sett greit uansett. Ellers kan det anbefales å dra hjem til en gutt, siden det er enklere å gå fra et sted enn å få folk ut. Ja og dette med kjønnsykdommer og graviditet, men regner jo med at du har planer om å bruke kondom. Når jeg har hatt ons har ting gått stort sett av seg selv, for oss jenter er det stort sett bare å vente, så kommer beilerne og da er det bare å velge og vrake. Stort sett tar de initiativ om ikke du er av typen som ikke har noe imot å gjøre det selv. Du trenger nok ikke å avtale at det får bli med den ene gangen heller, for det er nærmest en uskreven lov når en har sex med en ukjent. I enkelte tilfeller kan mannen be om nummeret ditt, det trenger ikke å bety at han har tenkt å ringe, men mistenker at det er for å være grei eller slippe lett unna de gjør det. Har aldri helt skjønt hvorfor selv. Har forøvrig ikke hatt ons siden før facebook, så det kan jo tenkes at man ikke lengre ber om telefonnumre.
Gjest Jentehumor Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Fylle har skylla. Den kan hjelpe deg med å tørre å ta det steget du ikke tørr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå