Gjest assa Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Hei er det noen som har prøvt Helena Rubinstein sin Mascara.
Pusekatt Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Jeg brukte Helena Rubinstein-mascara for en del år siden, de er veldig gode, men jeg gikk over til Lancôme fordi jeg synte sde var enda bedre.
:-) anna Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Jeg sverger til HR-mascara. Vertignous eller Spectacular. Har brukt den i mange år og er kjempefornøyd. Legger seg fint på, er lett og fjerne, og holder seg frem til du prøver å ta den bort. Tåler litt selv om den ikke er vannfast. Vanvittig bra!!! Kan anbefales på det sterkeste!!
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 Jeg anbefaler også dem på det sterkeste - jeg har ikke brukt andre mascaraer på mange år! Synes generous-mascaraen eller den nyeste (som jeg ikke husker navnet på) er de beste! Så LØP og KJØP! K
Gjest care Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 Trass i all god kritikk LANCOME har fått, så er HELANA RUBONSTEIN bedre. :blunke:
Julie Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 Jepp. Godt fornøyd, men synes mascaraene derfra tørker ut så fort :-?
Soul Skrevet 10. november 2003 #7 Skrevet 10. november 2003 Jeg liker veldig godt mascaraene derfra! Brukte H R mascara på bryllupsdagen (husker dessverre ikke hvem av dem jeg har nå..har kastet esken, men det er en vannfast en) og synes den ga dådyrøyne de luxe! Derfor bruker jeg den mest til fest. Eneste 'problemet' er at den kan være litt vanskelig å få av syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå