AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har vært singel i snart ett år etter et svært langvarig forhold. Trodde jeg hadde kommet meg videre og ting føltes lettere, men nå er det trist og leit igjen - og jeg tør ikke snakke med noen om det, for nå mener alle at jeg må ha kommet meg videre. Jeg har ganske mange venner, men alle er i par og venter/har babyer og er et helt annet sted i livet (der jeg skulle ønske jeg også var). Nå har jeg vært så deppa noen dager at jeg har droppet å gå på jobb også...det er så ulikt meg. Jeg er 32 år, kvinne, singel og barnløs, og føler meg så ensom og alene. Angst for fremtiden. Hater livet mitt. Vel, dette ble et syteinnlegg. Lurer bare på om noen er i samme situasjon og om det finnes noen råd?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Tilbringe tid med venner, og kanskje til og med unne deg noe ekstra. Være seg en bedre middag eller en fysisk eiendel.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Men alle mine venner er i forhold og bare er opptatt med babyer og bryllup....
Sunniva81 Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har vært singel i snart ett år etter et svært langvarig forhold. Trodde jeg hadde kommet meg videre og ting føltes lettere, men nå er det trist og leit igjen - og jeg tør ikke snakke med noen om det, for nå mener alle at jeg må ha kommet meg videre. Jeg har ganske mange venner, men alle er i par og venter/har babyer og er et helt annet sted i livet (der jeg skulle ønske jeg også var). Nå har jeg vært så deppa noen dager at jeg har droppet å gå på jobb også...det er så ulikt meg. Jeg er 32 år, kvinne, singel og barnløs, og føler meg så ensom og alene. Angst for fremtiden. Hater livet mitt. Vel, dette ble et syteinnlegg. Lurer bare på om noen er i samme situasjon og om det finnes noen råd? Å jada, vi er flere Jeg vet ikke helt om jeg er ensom akkurat. Jeg har en herlig sønn jeg bruker mye tid på. Men klart, sånn voksen aktige ting og tang er det manko av for tiden. Absolutt alle venninne min er opptatte med små barn, er gravid eller så sitter de bare hjemme med kjæresten og gidder ikke finne på noen ting. Kjedelig folk Så jeg savner noen, enten en kjæreste eller noen nye venner, eller begge deler, i allefall noen som er på samme plan som meg. Slenger meg med noen kompiser innimellom, både på fjellturer og fest, men det blir litt rart uten noen gode venninner. Men råd? Tja, ikke skulk jobben i allefall. Blir uansett ikke bedre av å sitte hjemme og tenke deg grønn på dette. Funker ikke for meg heller, så hold deg opptatt og finn på ting. Hvor bor du forresten?
Gjest Lille-pus Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 (endret) Det er faktisk ganske mange av oss Føler meg ikke spesielt ensom da, men kunne gjerne hatt noen flere venninner, litt mere kaffebesøk, noen å grille med på balkongen Nå har jeg mine tre så pelskledde kompiser da,men hadde jeg ikke hatt dem så kunne det blitt stusslig innimellom ja.... Endret 19. mai 2011 av Lille-pus
tette-nette Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Jeg føler akkurat det samme. Jeg har venner jeg er mye sammen med, masse skole som jeg er syntes er kjempe spennende og hobbyer jeg stortrives med. Men den følesen man sitter igjen med på slutten av dagen når man sitter alene er fryktelig. Er så ensom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå