Gå til innhold

Det perfekte mord!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å! Hvilken bok er det igjen?

Husker at jeg har lest det ett eller annet sted

"Lamb to the slaughter" :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok utført mordet i forkledning, som parykk, bart, pute på magen osv i tilfelle jeg skulle bli sett av noen. Også ville jeg nok plukket opp litt falske beviser fra et befolket område som kjøpesenter, flyplass el. (Hårstrå, fingeravtrykk osv)Hvis liket skulle bli funnet da.

Gjest Consensio
Skrevet

Når jeg tenker meg om, så ville jeg gjort som så mange andre.

Drept noen. Gjerne åpenlyst så alle kan se det. Påberope meg en psykisk lidelse. Bli regnet som ustabil slik at jeg ikke kan være i fengsel eller gå gjennom en rettssak. Bli satt på en institusjon og få "hjelp". Bli gradvis friskere over noen uker for så slippe fri.

Folk som har gjort det, så det går jo :)

• Liker 1
Skrevet

Når jeg tenker meg om, så ville jeg gjort som så mange andre.

Drept noen. Gjerne åpenlyst så alle kan se det. Påberope meg en psykisk lidelse. Bli regnet som ustabil slik at jeg ikke kan være i fengsel eller gå gjennom en rettssak. Bli satt på en institusjon og få "hjelp". Bli gradvis friskere over noen uker for så slippe fri.

Folk som har gjort det, så det går jo :)

Jepp, og jo flere jo "bedre". Gjerne massakrere et helt kjøpesenter mens man er i farta...

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Jepp, og jo flere jo "bedre". Gjerne massakrere et helt kjøpesenter mens man er i farta...

Ja for eksempel.

Eller som badeparken i Sandefjord hvor 3 personer ble skutt og en ble skutt etter.

Han kommer seg jo mest sannsynlig ut av hele greia om det ikke skjer noe mer i saken.

Gjest Håpløs
Skrevet

Det enkleste er kanskje å kaste noen på sjøen og si det var en ulykke. Mord er spennende i romaner, men grusomt i virkeligheten.

Skrevet

Nei, den filmen er ganske søt. Det er en annen tomat-mord-film du tenker på. Som jeg ikke husker navnet på selvfølgelig.

Nå har jeg sjekka på Wiki, og det var Fried Green Tomatoes jeg tenkte på.

"Sipsey had accidentally killed Frank with a cast-iron skillet while trying to stop him from kidnapping Buddy Jr. Big George then barbecued Frank's body and served it to the Georgia police officer who was searching for Frank."

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Jaha, da var det sikkert jeg som tenkte feil :fnise:

Sorry

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg ville tatt med offeret hjem og kokt liket for så å servert det til noen griser :sjenert:

Skrevet

Jeg ville tatt med offeret hjem og kokt liket for så å servert det til noen griser :sjenert:

Du hadde ikke trengt å koke det, griser spiser alt, inkludert bein :lur:

Skrevet

Nå har jeg sjekka på Wiki, og det var Fried Green Tomatoes jeg tenkte på.

"Sipsey had accidentally killed Frank with a cast-iron skillet while trying to stop him from kidnapping Buddy Jr. Big George then barbecued Frank's body and served it to the Georgia police officer who was searching for Frank."

Fried Green Tomatoes er jo bare såå søt! Jeg har den på VHS, men har ingen VHS maskin :gjeiper:

Gjest Hikken
Skrevet

Du hadde ikke trengt å koke det, griser spiser alt, inkludert bein :lur:

Det er sant :fnise: Mener jeg leste ett sted at å koke lik fjernet liklukten, sånn bare for å være på den sikre siden :)

Skrevet (endret)

Sprøytestikk i hodebunnen så det ikke vises...tror jeg leste at kalium var nesten umulig å spore, og det kan man lage av kaliumpermanganat som kan kjøpes reseptfritt på apoteket. Da skulle jeg betalt en fjortis for å kjøpe kaliumpermanganat for meg i en by der jeg ikke bodde.

Eller hvis det var om vinteren ville jeg bare skjenket offeret full og dyttet han på sjøen.

I alle tilfeller ville jeg dumpet liket i havet. Og frem for alt, ikke drepe noen som jeg hadde åpenbart motiv for å drepe.

Endret av babord
Skrevet

Jeg jobber ennå med detaljene.

Men å tro at jeg faktisk ville delt dem med noen her blir vel lettere naivt? Ser helst at ingen vil ha noen grunn til å hinte til etterforskerne om denne 'sære dama på kg' som 'sa hun skulle gjøre sånn og sånn'.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Hvis man vil ha et mordvåpen som ikke kan spores til deg, bruk en istapp. Den smelter bort inne i kroppen til offeret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...