Gå til innhold

Det perfekte mord!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noengang tenkt på hvordan du skulle drept noen uten å bli tatt? Hvordan ville du isåfall gjort det?

Hilsen KG-bruker som har sett alt for mye Dexter i det siste :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville i hvertfall brukt engangshansker, heldress (ubrukt), munnbind, barbert vekk ALT hår og brukt finnlandshette. Og sånne blå poser på skoene. Ville brukt klorexidin og kidnappet en person, og drept dem. Ville fraktet liket i en søplepose, i bagasjerommet i en bil. Også ville jeg dumpet liket i et vann. Etter liket var dumpet, ville jeg byttet dekk på bilen og levert dekkene til skrapa. Jeg ville vasket bilen grundig. Ville brent alt av klær som var brukt og alt utstyr som var brukt. Er det ikke brennbart ville jeg lagt det i en random persons hage som bodde lagt fra meg.

Jeg ville heller aldri drept noen i egen by. Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg drept noen og dumpet dem i kristiansand.

Skrevet

Ja, men vil ikke oppgi mitt perfekte mord da det kan være psyke folk her som leser og får ideer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det fins et perfekt mord, det er alltid 1000 ting som kan gå galt. Det fins derimot perfekte mordofre. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Er det lov til å diskutere hvordan man kan drepe noen på KG? Er ikke det litt på kanten av diskutering, da det faktisk kan gi syke personer ideer og hvordan de kan drepe noe og slippe unna med det? :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Tror vel de finner det ut allikevel?

Kalium frigis i kroppen når et menneske er dødt og er umerkelig hvis man ikke finner sprøytestikket... muhahah! :P

Gjest Consensio
Skrevet

Klart man tenker slik når man har sett x antall episoder av CSI og andre slike krimserier og filmer :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Eller lest bøker hvor folk blir drept av skinkesteker som blir servert som middag til politifolket etterpå. :roll:

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Eller lest bøker hvor folk blir drept av skinkesteker som blir servert som middag til politifolket etterpå. :roll:

Å! Hvilken bok er det igjen?

Husker at jeg har lest det ett eller annet sted

Skrevet

Jeg har det på tunga! Meeen, det sitter fast der. Hmm, nå har jeg helt glemt navnet på forfatteren også.

Skrevet

Det er en novelle som vi leste på skolen, husker jeg. Men det var et lammelår, ikke en skinkestek. :fnise:

• Liker 1
Gjest Lizette
Skrevet

Det er en novelle som vi leste på skolen, husker jeg. Men det var et lammelår, ikke en skinkestek. :fnise:

Det er en novelle av Roald Dahl, finnes i novellesamlingen Someone like you :)

• Liker 2
Skrevet

Roald Dahl var det ja! Husker bare at jeg leste det for leenge siden. :fnise:

Skrevet

I Fried Green Tomatoes blir de drepte servert til politiet etterpå..blir de ikke? Lenge siden jeg har sett filmen, men jeg mener å huske at det skjer.

Skrevet

Ganske sikker på at det fins èn eller flere mordere her inne, så tør virkelig ikke gi noen mulige idèer :sjokkert:

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Nei, den filmen er ganske søt. Det er en annen tomat-mord-film du tenker på. Som jeg ikke husker navnet på selvfølgelig.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

perfekte mord? hadde aldri i livet turdt/ ønsket å drepe, men jeg har hørt at om man sprøyter eggehvite inn i årene, så er det kanskje ikke så lett å finne særlig spor. Vettke om det stemmer helt da men..

:klo:

Endret av NozMonster
Skrevet

Det vet jeg ikke, englove. Har ikke sett noen morderfilmer som har tomat i navnet. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville i hvertfall brukt engangshansker, heldress (ubrukt), munnbind, barbert vekk ALT hår og brukt finnlandshette. Og sånne blå poser på skoene. Ville brukt klorexidin og kidnappet en person, og drept dem. Ville fraktet liket i en søplepose, i bagasjerommet i en bil. Også ville jeg dumpet liket i et vann. Etter liket var dumpet, ville jeg byttet dekk på bilen og levert dekkene til skrapa. Jeg ville vasket bilen grundig. Ville brent alt av klær som var brukt og alt utstyr som var brukt. Er det ikke brennbart ville jeg lagt det i en random persons hage som bodde lagt fra meg.

Jeg ville heller aldri drept noen i egen by. Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg drept noen og dumpet dem i kristiansand.

Hei, det er jo min plan :fnise: Men jeg ville nok brukt kloroform, ikke klorhexidin da :fnise: Men sårene hadde i allefall blitt rene :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...