AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Har du noengang tenkt på hvordan du skulle drept noen uten å bli tatt? Hvordan ville du isåfall gjort det? Hilsen KG-bruker som har sett alt for mye Dexter i det siste
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg ville i hvertfall brukt engangshansker, heldress (ubrukt), munnbind, barbert vekk ALT hår og brukt finnlandshette. Og sånne blå poser på skoene. Ville brukt klorexidin og kidnappet en person, og drept dem. Ville fraktet liket i en søplepose, i bagasjerommet i en bil. Også ville jeg dumpet liket i et vann. Etter liket var dumpet, ville jeg byttet dekk på bilen og levert dekkene til skrapa. Jeg ville vasket bilen grundig. Ville brent alt av klær som var brukt og alt utstyr som var brukt. Er det ikke brennbart ville jeg lagt det i en random persons hage som bodde lagt fra meg. Jeg ville heller aldri drept noen i egen by. Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg drept noen og dumpet dem i kristiansand.
KaDust Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Ja, men vil ikke oppgi mitt perfekte mord da det kan være psyke folk her som leser og får ideer. 1
Passive Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeg tror ikke det fins et perfekt mord, det er alltid 1000 ting som kan gå galt. Det fins derimot perfekte mordofre. 1
Chiyo Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Er det lov til å diskutere hvordan man kan drepe noen på KG? Er ikke det litt på kanten av diskutering, da det faktisk kan gi syke personer ideer og hvordan de kan drepe noe og slippe unna med det? 1
FrøkenJosefine Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Tror vel de finner det ut allikevel? Kalium frigis i kroppen når et menneske er dødt og er umerkelig hvis man ikke finner sprøytestikket... muhahah!
Gjest Consensio Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Klart man tenker slik når man har sett x antall episoder av CSI og andre slike krimserier og filmer 2
KaDust Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Eller lest bøker hvor folk blir drept av skinkesteker som blir servert som middag til politifolket etterpå. 2
Gjest Consensio Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Eller lest bøker hvor folk blir drept av skinkesteker som blir servert som middag til politifolket etterpå. Å! Hvilken bok er det igjen? Husker at jeg har lest det ett eller annet sted
KaDust Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har det på tunga! Meeen, det sitter fast der. Hmm, nå har jeg helt glemt navnet på forfatteren også.
Tabris Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 Det er en novelle som vi leste på skolen, husker jeg. Men det var et lammelår, ikke en skinkestek. 1
Inx Skrevet 19. mai 2011 #12 Skrevet 19. mai 2011 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.7619972 Til inspirasjon
Gjest Lizette Skrevet 19. mai 2011 #13 Skrevet 19. mai 2011 Det er en novelle som vi leste på skolen, husker jeg. Men det var et lammelår, ikke en skinkestek. Det er en novelle av Roald Dahl, finnes i novellesamlingen Someone like you 2
KaDust Skrevet 19. mai 2011 #14 Skrevet 19. mai 2011 Roald Dahl var det ja! Husker bare at jeg leste det for leenge siden.
englove Skrevet 19. mai 2011 #15 Skrevet 19. mai 2011 Eller lest bøker hvor folk blir drept av skinkesteker som blir servert som middag til politifolket etterpå. I Fried Green Tomatoes blir de drepte servert til politiet etterpå..blir de ikke? Lenge siden jeg har sett filmen, men jeg mener å huske at det skjer.
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. mai 2011 #16 Skrevet 19. mai 2011 Ganske sikker på at det fins èn eller flere mordere her inne, så tør virkelig ikke gi noen mulige idèer 1
Gjest Consensio Skrevet 19. mai 2011 #17 Skrevet 19. mai 2011 Nei, den filmen er ganske søt. Det er en annen tomat-mord-film du tenker på. Som jeg ikke husker navnet på selvfølgelig.
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2011 #18 Skrevet 19. mai 2011 (endret) perfekte mord? hadde aldri i livet turdt/ ønsket å drepe, men jeg har hørt at om man sprøyter eggehvite inn i årene, så er det kanskje ikke så lett å finne særlig spor. Vettke om det stemmer helt da men.. Endret 19. mai 2011 av NozMonster
KaDust Skrevet 19. mai 2011 #19 Skrevet 19. mai 2011 Det vet jeg ikke, englove. Har ikke sett noen morderfilmer som har tomat i navnet.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #20 Skrevet 19. mai 2011 Jeg ville i hvertfall brukt engangshansker, heldress (ubrukt), munnbind, barbert vekk ALT hår og brukt finnlandshette. Og sånne blå poser på skoene. Ville brukt klorexidin og kidnappet en person, og drept dem. Ville fraktet liket i en søplepose, i bagasjerommet i en bil. Også ville jeg dumpet liket i et vann. Etter liket var dumpet, ville jeg byttet dekk på bilen og levert dekkene til skrapa. Jeg ville vasket bilen grundig. Ville brent alt av klær som var brukt og alt utstyr som var brukt. Er det ikke brennbart ville jeg lagt det i en random persons hage som bodde lagt fra meg. Jeg ville heller aldri drept noen i egen by. Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg drept noen og dumpet dem i kristiansand. Hei, det er jo min plan Men jeg ville nok brukt kloroform, ikke klorhexidin da Men sårene hadde i allefall blitt rene 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå