Gå til innhold

Jenter på sexdatingsider

Fremhevede innlegg

Gjest NormalMann29
Skrevet

Jeg har vært innom flere forskjellige sexdatingsider og det ser ut til å være en gjenganger at jentene som er registrert der skal ha ting veldig definert og ekstremt. Mannen skal ha så og så stor kuk, gjerne 20cm++ han skal være erfaren innenfor SM, være veltrent, superkjekk osv osv..

Det virker på meg som en ganske umulig oppgave for normale menn som meg selv å kunne få noen på kroken. Selv når jeg tar kontakt med nærmest tomme profiler ala "jente 25 søker spenning" så uteblir svaret. Har jentene på slike sider rett og slett et for godt marked å velge i der forholdet kvinner/menn er 1/10 e.l og kun de 10% deiligste mennene får seg noe?

Jeg tar også meg selv i å ikke være interessert i alt det ekstreme disse jentene ofte krever, er ikke slike sider noe "normale" jenter trekker til? Hvor kan i tilfelle denne gruppen finnes?

Og til de som sitter klar med "kanskje du ikke er kjekk nok" så kommer jeg aldri så langt at jeg får vist meg frem engang :P

Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

Jeg prøvde meg med profil på et slikt sted en gang. Fordi jeg trodde at man kanskje kunne treffe noen man passet sammen med seksuelt, om man begynte med nettopp det.

For egen del hadde jeg en veldig enkel profil, ikke ute etter størrelse eller veltrent eller annet. Det eneste jeg presiserte var at jeg ikke ønsket å være hemmelig elskerinne.

Jeg ble overøst av mail, og hadde ikke sjans til å svare på alle, og ingen var noe jeg kunne tenke meg å stifte nærmere bekjentskap med. Har aldri opplevd mer vrøvl. Bare fordi jeg har lyst til å pule, betyr ikke at jeg ikke kan stave.

Innimellom alt vrøvlet,kan det selvsagt ha vært gode mailer, men jeg hadde ikke sjans til å sile ut.

• Liker 1
Gjest NormalMann29
Skrevet

Jeg prøvde meg med profil på et slikt sted en gang. Fordi jeg trodde at man kanskje kunne treffe noen man passet sammen med seksuelt, om man begynte med nettopp det.

For egen del hadde jeg en veldig enkel profil, ikke ute etter størrelse eller veltrent eller annet. Det eneste jeg presiserte var at jeg ikke ønsket å være hemmelig elskerinne.

Jeg ble overøst av mail, og hadde ikke sjans til å svare på alle, og ingen var noe jeg kunne tenke meg å stifte nærmere bekjentskap med. Har aldri opplevd mer vrøvl. Bare fordi jeg har lyst til å pule, betyr ikke at jeg ikke kan stave.

Innimellom alt vrøvlet,kan det selvsagt ha vært gode mailer, men jeg hadde ikke sjans til å sile ut.

Det var det jeg mistenkte.. Mengden menn vs kvinner er for overveldende til at det er mulig å nå frem.

Hvor mange fikk du pr dag ca.?

AnonymBruker
Skrevet

Mann på 29. Du bør ikke vurdere få deg en fast partner fremfor å tråle nettet rundt etter klamydia?

• Liker 1
Gjest NormalMann29
Skrevet

Mann på 29. Du bør ikke vurdere få deg en fast partner fremfor å tråle nettet rundt etter klamydia?

Hva er det som motiverer til å komme med slike latterlige besvarelser? For mye fritid? Det fascinerer meg hvordan dere forumtroll presterer å henge dere opp i årsaken til spørsmålet i stedet for å bare svare, eller aller helst, la være å svare når dere uansett ikke har noe konstruktivt å komme med.

Bakgrunnen for hva jeg søker har jeg under kontroll og føler ingen behov for å ha en diskusjon rundt det, jeg beklager.

• Liker 1
Skrevet

Har samme erfaring som KateW, folk som var laaangt utenfor det jeg søkte var altfor pågående (jeg er nok interessert i en i 50-årene når jeg er i begynnelsen av 20-årene selv) Fikk til slutt nok av å måtte lide meg gjennom førstemailer med "pule?", "hey sexy er du kåt?" osv. Har gitt opp de sidene, selv om jeg likte det intime (høhø) miljøet. Veldig lett å bli kjent med folk på chatten :)

Gjest KateW
Skrevet

Det var det jeg mistenkte.. Mengden menn vs kvinner er for overveldende til at det er mulig å nå frem.

Hvor mange fikk du pr dag ca.?

Aner ikke, sluttet bare å logge på, fikk helt panikk.

Jeg presiserte også at jeg var ute etter et fast forhold, med sex. Rett og slett. Men fikk ikke inntrykk av at mennene der leste tekst, så kun på bilder.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som motiverer til å komme med slike latterlige besvarelser? For mye fritid? Det fascinerer meg hvordan dere forumtroll presterer å henge dere opp i årsaken til spørsmålet i stedet for å bare svare, eller aller helst, la være å svare når dere uansett ikke har noe konstruktivt å komme med.

Bakgrunnen for hva jeg søker har jeg under kontroll og føler ingen behov for å ha en diskusjon rundt det, jeg beklager.

Du har for mye fritid når du er på nette og søker etter sex da.

AnonymBruker
Skrevet

Jenter på sexdating-sider har jeg mine klare meninger om. De sliter alle med et eller annet psykisk. Enten misbruk, farskompleks etc.

AnonymBruker
Skrevet

Jenter på sexdating-sider har jeg mine klare meninger om. De sliter alle med et eller annet psykisk. Enten misbruk, farskompleks etc.

Takk for den ;)

Jeg lagde meg en profil på cupido.no. Jeg var ikke på denne siden på jakt etter noe seriøst som i kjæreste. Jeg var på jakt etter en venn og elsker. Var veldig tydlig i min profil. Ble overrøst av alle mulige henvendelser. Gifte, samboere, langt unna det jeg hadde satt som alder, 100 mil unna mm

Selv en så enkel ting tok meg 6 mnd for å finne en som jeg var på bølgelende med og som var på jakt etter det samme. En FGF, at vi ikke bare møttes for sex og at vi bare hadde hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...