momo Skrevet 9. november 2003 #1 Del Skrevet 9. november 2003 Skulle gjerne hatt tak i innbydelser, kirkeprogram og bordkort, som er i hvitt med engler i gull på? Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? I går var jeg og fan noen helt nydelige løpere og servitter, de er hvite med engler i gull på som spiller musikk. Så jeg vil veldig gjerne at alt skal stå i stil. Tar gjerne i mot tips, hvis noen vet hvor man får tak i andre engle ting. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #2 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg lager forskjellige innbydelser og kort på fritiden, kanskje jeg kan hjelpe. Når skal du gifte deg, og hvor mange gjester skal du ha ?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. november 2003 #3 Del Skrevet 9. november 2003 Det er da vel i hvert fall sesong for denslags nå - ville tro du kan finne mer enn på andre årstider i hvert fall - i velassorterte papirforretninger, hobbyforretninger etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. november 2003 #4 Del Skrevet 9. november 2003 Lag de selv- med embossing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MariM Skrevet 9. november 2003 #5 Del Skrevet 9. november 2003 Kanskje du finner noe her: http://www.panduro.no/menu/MenuServlet fikk 50 treff da jeg søkte på "engler" i søk-funksjonen til Panduro :D Lykke til :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. november 2003 Tex, hva er embossing? :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. november 2003 #7 Del Skrevet 9. november 2003 Stempel- drysse over pulver- varme over brødrister- ha på littebitt glitter- Kjempestiiilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå