Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke tok jeg fotanalyse på en Intersport-butikk, og fikk beskjed om at jeg har lett overpronasjon, og kunne ha joggesko med overpronasjon eller nøytral. Jeg fant ingen sko jeg likte i akkurat den butikken, og gikk på en annen Intersport i byen og fortalte hva de hadde sagt på den forrige butikken, og ba ham finne de skoene som var best til mitt behov.

Nå har det seg sånn at jeg har brukt de 2 ganger, og begge gangene får jeg fryktelig vondt i ankelen. Beina vipper over på den ene siden (spesielt den ene foten, den andre er sånn ca grei men ikke helt) og de er rett og slett ganske ubrukelige.

Så ser jeg at dette står på Intersports nettsider:

"2. Alltid fornøyd garanti

Intersport tilbyr sine kunder en bekymringsfri handleopplevelse. Dette innebærer at du som kunde kan bytte din vare i en annen modell dersom du ikke er fornøyd med produktet. Ubrukte varer kan byttes i alle Intersport butikker i Norge innen 14 dager, mens brukte varer må byttes i den butikken den ble kjøpt i. Husk kvittering eller byttelapp. Gjelder ikke salgsvarer."

Går dette under denne garantien, tror dere? Jeg kan jo alltids prøve meg, men er litt usikker på hvor bestemt jeg kan være når jeg kommer i butikken :) Er ikke så veldig flink til å stå på kravene mine, spesielt ikke når jeg er usikker.

Jeg er så redd de skal si noe sånn som at siden fotanalysen ble gjort av en annen person enn han som anbefalte meg skoene, er det ikke deres ansvar å gi meg nye, eller noe sånn.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det står da ingen restriksjoner ang den garantien, så det burde vel gå bra? Jeg har dessverre ikke gjort det selv, men angrer skikkelig på at jeg ikke byttet et par skisko i vinter. De ble brukt et par ganger da vi forsto at de egentlig var for små. Men jeg er som deg - litt feig ;)

Skrevet

Jeg var å kjøpte et par høyhælte sko en gang, var litt usikker i begynnelsen ettersom de ikke passet 100%. Etter å ha prøvet med såle og div ting, og hjelp fra ekspeditøren, så kjøpte jeg skoene. Det var hun selv som sa at jeg kunne komme tilbake å få byttet dem/få pengene tilbake til tross for om skoene var brukt, dersom jeg ikke var fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...