Gå til innhold

Hva synes dere om menn som oppfordrer til slanking?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kollega av meg er utrooolig opptatt av kropp og kosthold. Han trener hver eneste dag,spiser ikke junkfood (noensinne) og prater om dette hele tiden . Han kommenterer alle som har litt ekstra i følge ham selv, men jeg synes disse jentene er helt normale. Feks kan han si "hun der bør komme seg på treningssenter,sjekk de feite leggene" til en helt normal jente! Han ser stygt på meg hvis jeg spiser potetgull (er 165 høy og veger 50 kg,så jeg har ikke vondt av det). Han gir meg så utrolig dårlig selvfølelse, og jeg kjenner jeg ikke vil spise mye de dagene jeg skal treffe ham, fordi jeg vil ikke ha kommentarer på hvor oppblåst jeg er osv.

Hva synes dere om slike menn? Og hvordan kan jeg la være å bry meg om det han sier til meg? Kan bare tenke meg hvordan folk med lavt selvbilde har det når de er rundt ham! Jeg har selv god selvtilitt,men merker det går innpå meg etterhvert alikevel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får forholde deg til ham som du ville gjort til enhver fanatiker - overse og ignorer. Noe annet nytter ikke.

• Liker 5
Skrevet

En kollega av meg er utrooolig opptatt av kropp og kosthold. Han trener hver eneste dag,spiser ikke junkfood (noensinne) og prater om dette hele tiden . Han kommenterer alle som har litt ekstra i følge ham selv, men jeg synes disse jentene er helt normale. Feks kan han si "hun der bør komme seg på treningssenter,sjekk de feite leggene" til en helt normal jente! Han ser stygt på meg hvis jeg spiser potetgull (er 165 høy og veger 50 kg,så jeg har ikke vondt av det). Han gir meg så utrolig dårlig selvfølelse, og jeg kjenner jeg ikke vil spise mye de dagene jeg skal treffe ham, fordi jeg vil ikke ha kommentarer på hvor oppblåst jeg er osv.

Hva synes dere om slike menn? Og hvordan kan jeg la være å bry meg om det han sier til meg? Kan bare tenke meg hvordan folk med lavt selvbilde har det når de er rundt ham! Jeg har selv god selvtilitt,men merker det går innpå meg etterhvert alikevel

Jeg tror faktisk at jeg ville spurt ham om han var misunnelig siden du kan unne deg litt "junk" og dritt som han sier uten at det gjør noe og han må stresse sånn og nekte seg alt mulig av godis.

Eller gjøre som Tabris sier, og bare overse det. Du kjenner ham bedre som person, og bør vite bedre hva som vil sette en stopper for det enn hva vi gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg ville spurt ham om han var misunnelig siden du kan unne deg litt "junk" og dritt som han sier uten at det gjør noe og han må stresse sånn og nekte seg alt mulig av godis.

Eller gjøre som Tabris sier, og bare overse det. Du kjenner ham bedre som person, og bør vite bedre hva som vil sette en stopper for det enn hva vi gjør.

Er litt vanskelig å overse når jeg føler meg som en flodhest rundt ham, selv om jeg absolutt ikke er det. Har sett bilder av ham fra han var yngre, da var han veldig tynn , og nå er han full av muskler,og den hardeste magen jeg har sett. Magemusklene stikker langt ut. Skulle trodd han har vært feit før,siden han reagerer slik. Han blir også veldig sint hvis folk kaller ham tjukken på tull

AnonymBruker
Skrevet

Han ser stygt på meg hvis jeg spiser potetgull (er 165 høy og veger 50 kg,så jeg har ikke vondt av det).

Du har da like "vondt av" å spise potetgull som alle andre. Eller mener du at det er greit fordi du er normalvektig? Potetgull er ikke bra - uansett vekt.

Forøvrig høres det ut som kollegaen din mangler et par sosiale antenner eller ti.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har da like "vondt av" å spise potetgull som alle andre. Eller mener du at det er greit fordi du er normalvektig? Potetgull er ikke bra - uansett vekt.

Forøvrig høres det ut som kollegaen din mangler et par sosiale antenner eller ti.

Det skal da være lov å kose seg en gang i blandt! herregud

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Han blir også veldig sint hvis folk kaller ham tjukken på tull

Fortsett å kall ham tjukken helt til han slutter å kommentere alt og alle rundt seg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, potetgull er ikke noe sunnere for ei jente på 50 kg. enn for ei dundre på 90.

• Liker 4
Skrevet

Ja, potetgull er ikke noe sunnere for ei jente på 50 kg. enn for ei dundre på 90.

Men man har da ingenting med å kommentere hva ens kollega måtte spise. Det har med normal folkeskikk å gjøre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortsett å kall ham tjukken helt til han slutter å kommentere alt og alle rundt seg.

Han har slått ned en person han var god kamerat med,fordi han kalte han feit :P Så tror ikke det!

Hva tror dere? Har han komplekser? TS

Gjest Consensio
Skrevet

Ta han på skulderen, se på han med et trøstende blikk og spør ham om han har vondt med seg selv siden han har et så voldsomt behov for å hakke på andre.

Slike mennesker irriterer meg like mye som religiøse mennesker som på død og liv skal preke om sin tro og hakke på andre som ikke tror på det samme som dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...