Gjest Tex Skrevet 9. november 2003 #1 Del Skrevet 9. november 2003 Føler du at det er noen du bare må gi gave til selvom du ikke har lyst? Hva gir du da og åssen føles det....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. november 2003 #2 Del Skrevet 9. november 2003 det er alltid noen, noen du har fått bursdagsgave/julegave fra som du ikke hadde tenkt å gi til ol. da prøver jeg å finne en ting som ikke gjør meg helt blakk og som jeg tror vedkommende blir glad for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 9. november 2003 #3 Del Skrevet 9. november 2003 I fjor dukket det opp en julegave på lillejulaften og jeg måtte ut på selveste julaften og kjøpe en liten ting.Det ble til at jeg kjøpte en juleglede. I år har jeg varslet de jeg kommer til å kjøpe til og håper ikke det dukker opp flere.Tror ikke Lommeboka mi blir så glad da. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. november 2003 #4 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har ei venninne som jeg ikke har konakt med lengre, som pleier (pleide) komme innom sent på kvelden 23. desember. Jeg vet ikke om hun gjør det i år, men min løsning er å kjøpe noe, pakke det inn, og kommer hun, så får hun det. Det har jeg gjort de siste årene, og hittil har hun kommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. november 2003 #5 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har en halvstoresøster som jeg har veldig liten kontakt med. Vi sees bare hver gang vi skal bytte julegaver, og hver gang noen har bursdag. Jeg syns ikke det er så hyggelig egentlig, det blir sånn bytte-pakker-bekjentskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 10. november 2003 #6 Del Skrevet 10. november 2003 Nope Liker å kjøpe gaver til alle som får jeg da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 10. november 2003 #7 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg bruker alltid å ha et par gaver ekstra liggende på lur.. Sånn i tilfelle.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå