Gå til innhold

Farris eller vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere bruke farris eller vann ved siden av vinen under middagen? Eller begge deler?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satser nok på begge deler ja... Kanskje noen vet om det går an å få tak i sånne fine farris og brusflasker som en får på restauranter?

Skrevet

Profilflaskene med farris har lukket retursystem og selges ikke i butikken (bare 1 liters flasker).

Du kan ta kontakt med Ringnes og høre om du kan få kjøpt. Da må du levere tilbake flaskene (ikke pant i butikk).

Skrevet

Joda, de fine farris-flaskene får du kjøpt på Ultra i Oslo i hvert fall. Mener jeg har sett litersflasker også.12

Skrevet

Du får kjøpt litersflasker, men ikke de små. De selges kun på spisesteder.

Samboeren min er medeier i en liten kafe. De får de inn flaskene og folk stjeler dem med seg hjem. Ringnes selger disse flaskene kun til steder der flaskene sendes rett tilbake til dem når de er tomme.

Men litersflaskene får du på Ultra, Spar og sikkert flere butikker også.

Jeg vil tro at det er mulig å kjøpe et parti 0.3 flasker direkte fra Ringnes hvis disse også returneres.

Skrevet

Jeg ville hatt begge deler, fordi det er ikke alle som liker Farris.12

Skrevet

Vi skal ha både vann og farris.

Skrevet

..Og for å gjøre det enda litt vanskeligere; hva med et kullsyrefritt alternativ som eplemost (mmmm!) til gravide og andre alkoholfrie? Eventuelt noen liter juice med isbiter i mugger - veldig forfriskende i sommervarmen og ikke så mektig som brus, og litt mer spennende enn vann...

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg får fnatt av dere. Skal dere ikke stille ? om hvilke hårlakk dere skal bruke?

Hvilke truseinnlegg.

På terskelen til "fruer" skulle tro dere drev med dukkehuset og at det var dukken som skulle gifte seg.

Skrevet

Vi skal ha mugger med isvann på bordet, og farris/annet MV til de som ønsker det.12

Skrevet

Farris kan lett bli dyrt. For å unngå at folk drikker seg utørste på vin - enten det er for å begrense alkoholinntaket eller for å spare penger - er det lurt å sørge for en jevn "flom" av isvann. Sørg for at vannmuggene aldri står tomme. Skal folk drikke seg utørste på farris, kan det lett bli dyrt! I tillegg er det jo ikke alle som liker vann med kullsyre - men de fleste liker vel vanlig isvann!?

Skrevet

Vi skal kun ha vann på bordene. Det er selvsagt ikke noe noen i veien for å servere Farris dersom man ønsker et annet alkoholfritt alternativ, men i første rekke satser vi på masse deilig isvann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...