Gå til innhold

Enda en kjole-i-bryllup tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup i sommer, og lurer på om dere synes denne kjolen funker? Jeg har aldri vært i bryllup før, så jeg er så usikker. Leste her inne et eller annet sted at man ikke kunne ha mettede farger (finner det ikke igjen nå desverre), men det er bare tull ikke sant? Det står ingen dresskode på invitasjonen. Bruden er heller ingen bridezilla, men har jo ikke lyst til å gjøre noe galt likevel :sjenert:

Blir og glad for tips om tilbehør (om dere synes jeg burde kjøpe kjolen).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var fin og passende, men jeg er heller ikke så glad i disse reglene ang. klær i bryllup. Så om fargen bryter med "kodene" vet jeg ikke, men jeg hadde i hvertfall ikke reagert negativt om du kom i den kjolen i mitt bryllup.

Gjest Fikira
Skrevet

Den kjolen går nok så fint så =)

Skrevet

Det går kjempefint. :) Fin kjole!

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin kjole!

Fikk lyst å kjøpe den selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg må være en av de fineste kjolene i en "kjole til bryllup tråd" jeg har sett på lenge :)

Den var jo nydelig i champagne (men det blir nok litt for lyst for bryllup)

• Liker 1
Skrevet

Denne var kjempefin, og absolutt noe å gå i til bryllup o.l! :)

Skrevet

Oi, den var fin! Utrolig nydelig farge! Den kan du absolutt bruke.

Skrevet

Den var helt perfekt. Utrolig fin og perfekt til bryllup. Regner med at du tenker på den blå siden den var valgt, og da fungerer både gull og sølv tilbehør.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tusen takk for alle svarene. Da slutter jeg å være så usikker, og tar og kjøper den kjolen :jepp:

edit. tar og kjøper? (tar å kjøper?). Kjenner jeg er litt småredd KGs gramatikkpoliti her...

Endret av kanelsnurr
Skrevet

Tusen takk for alle svarene. Da slutter jeg å være så usikker, og tar og kjøper den kjolen :jepp:

edit. tar og kjøper? (tar å kjøper?). Kjenner jeg er litt småredd KGs gramatikkpoliti her...

Gratulerer med et godt valg.

Forøvrig: Tar og kjøper.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har den kjolen selv, og det er en kjempefin kjole som kan brukes i alle anledninger opp til galla. Den er lang nok (til knærne), dekker skuldrene og den har en farge som aldri er feil. En god investering med andre ord :)

Skrevet

Så fin kjole, og fargen var nydelig!

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Den møter alle kriterier for en kjole til bruk i bryllup. ;):)

Skrevet

Den var nydelig, likte den veldig godt i korall også :)

Skrevet (endret)

Den fikk jeg lyst på selv! Nydelig farge du har valgt. Gratulerer med valget. Du kan jo ha alt slags tilbehør til den.

Ryddet for reklame. ms.raggsokk, mod

Endret av Ms. Raggsokk
Gjest Ruccola
Skrevet

Perfekt kjole for alle slags bryllup!

Fin i snittet, ikke for utfordrende, ikke rød, hvit eller sort og så er den litt glossy noe som gjør den litt mer pyntet enn bomullskjoler!

Skrevet

Blir aldri lei kjole i bryllup-tråder :nigo:

Kjolen var superfin og veldig passende i bryllup! :jepp:

Skrevet

Kjempefin kjole! :jepp:

Skrevet

kjempefin kjole. kunne tenkt meg den sjølv. syns det er finast med sølv til blått...

Når det gjeld rettskrivinga....

No tar eg (presens)

No kjøper eg ( presens)

Når verba er i same tid skal det vere OG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...