AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg er forelsket! Er lenge siden jeg har følt det sånn.. Gikk nettopp ut av et langt forhold, og var litt redd han bare var "rebound", men nå har jeg fått sommerfuglene i magen og vet det er ekte følelser:) Har kjent ham siden vi begynte å jobbe sammen i august, og vi har alltid hatt en god tone, men det var først etter jeg ble singel vi fikk skikkelig god kontakt. Vi snakker mye sammen på jobb, og chatter i flere timer på fritida, noen ganger kommer vi inn på litt seksuelle temaer.. Men.. Jeg har ikke sagt til ham hva jeg føler for ham. Og han har ikke sagt noe til meg. Men vi har en felles venninne som har fått med seg hva som skjer.. Hun mener han er veldig forelsket i meg, hun har kjent ham i flere år, han var til og med fadderen hennes når hun var lærling, og hun sier at hun ser det på måten han ser på meg. Og at vi passer sammen:) Han er jo en kjempefin fyr, og jeg tror vi kan få til noe bra, selv om han er 10 år eldre enn meg, men føler det blir litt rart på jobb. Vi jobber mye sammen, på en stor og spredt arbeidsplass, og har mange muligheter til å snike oss vekk alene hvis vi vil, så kommer nok til å bli mobbet litt. Så spørsmålet mitt.. Er det "lov" at en på 29 blir sammen med lærlingen på skiftet? Eller blir det rart? Kommer vi til å få lov til å jobbe alene sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Ingen som har noen ordentlige råd å komme med? Skal jeg satse på ham eller ikke?
Steinar40 Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Ingen som har noen ordentlige råd å komme med? Skal jeg satse på ham eller ikke? Det er ingen som kan svare på det. Du er tydeligvis 19, ettersom han er 29. Jeg personlig syns det er en stor aldersforskjell ettersom du er såpass ung. Dere er da sannsynligvis ikke helt i samme livsfase. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Det er ingen som kan svare på det. Du er tydeligvis 19, ettersom han er 29. Jeg personlig syns det er en stor aldersforskjell ettersom du er såpass ung. Dere er da sannsynligvis ikke helt i samme livsfase. Vel, jeg er litt enig i den, jeg har bodd for meg selv i 1 år bare og er helt ny i arbeidslivet. Mens han er litt mer etablert, med hus og bil, og 10 års erfaring på jobb. Men samtidig så er han litt barnslig av seg, bruker fritiden til å mekke på bil, spille dataspill, se serier og holde på med akvariumene sine. Og jeg har alltid vært litt voksen for alderen, har ikke noe behov for å gå ut for å drikke hver helg, og gleder meg til å komme i fast jobb så jeg kan få hus og barn:)
Genesis Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Vel, jeg er litt enig i den, jeg har bodd for meg selv i 1 år bare og er helt ny i arbeidslivet. Mens han er litt mer etablert, med hus og bil, og 10 års erfaring på jobb. Men samtidig så er han litt barnslig av seg, bruker fritiden til å mekke på bil, spille dataspill, se serier og holde på med akvariumene sine. Og jeg har alltid vært litt voksen for alderen, har ikke noe behov for å gå ut for å drikke hver helg, og gleder meg til å komme i fast jobb så jeg kan få hus og barn:) Ja! Få deg hus og barn før fylte 20! Det er tingen! Du er sikkert veldig VOKSEN for alderen 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Ja! Få deg hus og barn før fylte 20! Det er tingen! Du er sikkert veldig VOKSEN for alderen er lærling, blir ferdig etter jeg har fylt 20;p har tenkt å jobbe i et par år etter det, så blir vel når jeg er 22-23:)
Steinar40 Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 er lærling, blir ferdig etter jeg har fylt 20;p har tenkt å jobbe i et par år etter det, så blir vel når jeg er 22-23:) Er han interessert i å vente på deg i 3-4 år da?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #11 Skrevet 21. mai 2011 Man kan ikke kontrollere følelsene sine:) Jovisst kan man det. Det går an å styre seg.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #12 Skrevet 21. mai 2011 Veldig mange negative svar her, syns litt synd på deg Jeg syns du skal se hva som skjer jeg. Kanskje ikke ha altfor høye forventninger? For kanskje han bare er etter en flørt, mens det høres ut som om du er litt mer seriøs! Ta det rolig, og finn ut om dere kan fungere sammen. Jeg synes ikke alderen i seg selv er en grunn til å overse følelsene dine :)Bare ikke bli helt revet med! Og er for så vidt greit å prøve å kontrollere følelsene på jobb, men dere kan heller møtes på fritida
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #13 Skrevet 9. juni 2011 Huff, jeg som hadde tenkt til å ta det med ro.. Men i det siste er ikke den daglige chattingen like uskyldig lenger.. Begynt å diskutere gjemmeplasser på jobb, hvordan vi liker det, og hvor spennende det er å ha en liten hemmelighet. Vi har ikke gjort noe enda da, er bare i chatten vi holder på sånt, men nå bygger det seg opp.. Ååå, jeg er så forelsket! Har så lyst å bli med ham hjem en dag, eller kunne sitte på fanget hans på jobb, og vise hvor forelsket jeg er.. Men det ER tabu å bli sammen med lærlinger her..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #14 Skrevet 9. juni 2011 Go for it. MEN pass på at det er ekte følelser han har for deg. DERSOM det går dårlig så vil dere ha et veldig komplisert forhold på jobb.
DysterPytten Skrevet 9. juni 2011 #15 Skrevet 9. juni 2011 Jeg sier og GO FOR IT. Blitt sammen med en i samme bedrifta, bare i forskjellig by, og det funker knall! Men vi treffes fra tid tli annen på jobb, og JA vi blir mobba:p I starten fikk vi en del negative kommentarer, men nå har det gitt seg. Eneste; vær sikkerp å hva dere gjør, for det kommer til å bli kleint om det rett og slett ikke funker.
Genesis Skrevet 9. juni 2011 #16 Skrevet 9. juni 2011 Forbudt! Sett deg inn i loven! Det er bøter for slike forhold
twang Skrevet 9. juni 2011 #17 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Forbudt! Sett deg inn i loven! Det er bøter for slike forhold Gå inn på lovdata.no og quoter den loven for oss. Bullshit wannabe smarte folk. Endret 9. juni 2011 av twang
Betty2 Skrevet 9. juni 2011 #18 Skrevet 9. juni 2011 Noen arb plasse har lover som gjør at hvis man er i et forhold, så har de ikke lov å jobbe i lag. De kan ikke forby dere 2 å ha et forhold, men dere kan bli nektet å jobbe i lag. evt at en av dere blir forflyttet til en annen avd, område e.l (spørs jo hva du jobber med) Eller så synes jeg du gjør det lurt i å ta det med ro. finn ut hva han føler før du hiver deg inn i noe nytt. nyt singel livet litt mens du kan
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #19 Skrevet 10. juni 2011 TS her igjen, nå har han bedt meg på kino imorgen.. Virker som han har veldig lyst til å bli sammen med meg, selv om det er "vår lille hemmelighet" grugleder meg! Gleder meg til å være alene med ham en fredagskveld, gruer meg for da blir det så "ekte", og tenk om vi treffer noen vi kjenner?! 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #20 Skrevet 11. juni 2011 TS her igjen, nå har han bedt meg på kino imorgen.. Virker som han har veldig lyst til å bli sammen med meg, selv om det er "vår lille hemmelighet" grugleder meg! Gleder meg til å være alene med ham en fredagskveld, gruer meg for da blir det så "ekte", og tenk om vi treffer noen vi kjenner?! Daten gikk kjempebra.. Hadde det kjempegøy på kino, å når han skulle kjøre meg hjem ble vi sittende 5-6 timer i innkjørselen å bare prate og tulle, med litt klining på slutten:) Han er så søt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå