Redhead Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Eggene er kokt, det er varm sjokolade på kanna, eldstemann har tegna kort til pappa og er nede og vekker han nå. Det erkjempefint vær så det blir nok en tur ut i dag. I cd-spilleren i bilen ligger farsdagsgaven :D . Vi drar så pass tidlig ut at vi rekker hjem til cup-finalen (måtte det beste laget vinne (HEIA BODØ GLIMT!!))! Når fotballen er over rar vi til byen for å spise middag, og avslutter dagen med kaffe og kake hjemme. Ha en fin farsdag dere også!!
Jinx Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Har planer om å vekke sambo med kaffe og gave på senga.. Men ikke riktig enda nei ... Kaken får vi spise senere idag Etter en liten hyggestund på sengen skal vi spise frokost.. Ferske rundstykker, kokt egg og annet godt pålegg.. Har ingen andre planer utover dagen, enn å la far få slappe av .. Vi bruker å ta turen hjem til min far, og gjøre litt stas på han men tror vi hopper over det i år.. Vi skal jo selvsagt se Cupfinalen.. HEIA ROSENBORG !!!!
Mette Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Vi feirer ikke farsdag, i den forstand at man gir gaver, men en god frokost steller vi i stand. Vi drøyer frokosten til 11 i dag. Far i huset er sliten, trenger litt søvn, da han skal jobbe resten av dagen. :blunke:
Gjest Malena Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 Feirer hverken morsdag eller farsdag her i huset. Min far besøker jeg hver søndag og jeg har alltid med meg noe godt til ham, enten baker jeg eller så kjøper jeg noe, så for ham er det farsdag hver søndag. Min eksmann kommer ut til meg snart for vi skal kjøre og gå en lang tur sammen - men noe farsdagsfeiring på ham blir det ikke. Ungene ligger og sover og jeg tror ikke de vet at det er farsdag idag engang
Gjest mattahara Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det hadde jeg glemt..... Takk for at dere lagde en tråd om det..... *lager frokost og setter barna til å tegne*
Gjest Qlio Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 Frokosten på sengen er inntatt! Egg, bacon, kaffe, brødskiver osv. Og gave, selvsagt! Og den bærbare PC'n er med han i senga mens jeg løper opp og ned..... snart er det også morsdag! Ha en fin farsdag!
Gjest Tabby Skrevet 9. november 2003 #7 Skrevet 9. november 2003 Vi feirer ikke farsdag' date=' i den forstand at man gir gaver, men en god frokost steller vi i stand.[/quote'] Samme her. Det vil si fra i år. I fjor fikk pappaen gaver av barna, men jeg fikk ikke noe til morsdagen og pga en del uforutsette utgifter i det siste ble det ingen gave i år. Men god frokost med eggerøre og bacon fikk han. Og ungene har bakt kake, nesten helt alene. De to største var med og bakte og minimannen fikk pynte kaka. Nå sitter pappaen og ser på rally på TV. Heier på Solberg i dag vi, og etterpå er det hockey på tv.... Tror han synes dagen ble bra allikevel selv om det ikke ble pakke jeg.
Gjest Tex Skrevet 9. november 2003 #8 Skrevet 9. november 2003 Vi feiret farsdag i går, vi, så idag tok damene bilden og dro på shoppingmesse mens pappaene fikk ha tv`en for seg selv...... Så laget vi deilig middag sammen og spiste dessert etterpå.... ble visst litt feiring i dag også ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå