AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg er blitt veldig betatt av en på jobben. Han er ikke av de aller kjekkeste guttene, men virkelig en med glimt i øyet. Og damene ser ut til å like han. Dessverre for min del. Jeg har rota litt med han i fylla, sov hos han i helga, og vi flørter en del på jobben. Problemet er at jeg vil ha noe litt mer, men går det ann når han er såpass fornøyd med singeltilværeslen som han virker? Jeg er virkelig betatt av han, men er det sjangser for at man kan snu om slik en gutt til å ville noe mer? Er virkelig rådvill. Vil ikke ha et forhold, vet ikke helt hva jeg vil. Vil for det meste bare ha han for meg selv. Erfaringer eller tanker om dette fra noen ville ha vært fantastisk! Finnes det noen som har fått en gutt som er meget fornøyd med å være singel til å ville noe mer?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Hiver meg med her Lurer jeg også på. Men tipper de venter på den rette eller dårlige forhold tidligere har gjort at de heller vil være fri og frank (eller løs som jeg kaller det). Og en dårlig vane er ikke lett å snu. Tipper sånne menn (og damer) vil fortsette å nyte singeltilværelsen og det å kunne drive på med den de vil, også etter at de er gift en dag, dessverre...
petrinepetrine Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Fjernet Endret 7. juli 2011 av petrinepetrine
Ballus Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Du må enkelt og greit instille deg på at han faktisk vil noe mer. Du må tro på det selv. For alt du vet, kan det godt hende at han innerst inne vil det. Og så må du være hard to get, mentalt.
Gjest Raindrops Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Jeg prøvde. Vi holdt vel på i omtrent et år, der vi konstant spilte et slags spill der jeg hele tiden fikk han til å jakte på meg. Han hadde ingen andre iløpet av det året, så lenge jeg holdt det spennende og ufoutsigbart så trengte han bare meg. Jeg tror til og med han var litt forelsket i en periode. Men han ville ikke forandre sivilstatus, og det ville aldri ha fungert i lengden.
Ballus Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Kanskje du fokuserte for mye på det med sivilstatus. Nå er ett år ganske lang tid, men for noen tar det virkelig lengre tid enn andre. Og som du nevnte hadde du han på gli, han hadde ingen andre. Du kan jo sakte men sikkert prøve å gjøre forholdet mer kjæresteaktig, bare legge inn elementer som er kjærestetypisk. Til slutt vil han ha vent seg til at forholdet er såpass kjæresteaktig, og da har du kommet en lang vei.
Gjest Raindrops Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Hvis den siste der var til meg så har jeg gitt opp for lenge siden, og det forholdet var også for veldig lenge siden
Gjest Katten. Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Det er en uting å gå inn i et intimt forhold, hvor man ønsker å endre motparten. La ham være slik han er, verdsett tiden dere har i lag. Er du god nok, vil han endre seg for deg.
spinnwild Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 "Finnes det noen som har fått en gutt som er meget fornøyd med å være singel til å ville noe mer? " Det skjer når han er klar for det. Man kan ikke "endre" hverandre, man kan kun "endre" seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå