Gjest Abelone Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Nå ser jeg måneformørkelsen, og det er vakkert. Jeg er så facinert!! Noen andre? Jeg tenker de som bodde her nord for 10 000 år siden ble ganske redde når det opplevde noe slikt!! (Ja, jeg har nettopp lest Historien om Norge) Det er det mest perfekte måne og stjernetitteværet i kveld. Fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Poirot Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Nå ser jeg måneformørkelsen, og det er vakkert. Jeg er så facinert!! Noen andre? Jeg tenker de som bodde her nord for 10 000 år siden ble ganske redde når det opplevde noe slikt!! (Ja, jeg har nettopp lest Historien om Norge) Det er det mest perfekte måne og stjernetitteværet i kveld. Fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg får også litt historiske vibber av slike himmelting. Ja, det ser rart ut. Synd jeg ikke er ute i skogen nå, uten lys rundt på alle kanter. Har tittet opp på himmelen på mang en hyttetur, julaften, telttur, lansbyboing i India og Peru. Vakkert er det hele verden over!! *sukk*
Pip Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Synd jeg ikke er ute i skogen nå, uten lys rundt på alle kanter. ...det har eg vore no! :D Ein heilt spesiell stemning, ja! Var forresten ute og gjekk tur i skumringa i dag, på ein skogsvei som går langs eit høgdedrag over havet - og såg månen, omtrent oransje, spegle seg i heile havflata - det var magisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå