Gå til innhold

Mystiske menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt at damer tenner på mystiske menn, og lurer da først og fremst på hva som er grunnen? :)

Og hva slags mystikk ved denne mannen er det da som evt. tenner dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner vil ha mystiske menn som vet noe som ikke alle vet. En som har en hemmelighet. Noe å utforske, de blir med ett mer spennende. Intelligens tenner mange kvinner, og en stille, tenkende mann som er gjerne litt mystisk er mer interessant og sexy enn en klovn som prater konstant og ler av sine egne vitser. Got it?

Gjest Fikira
Skrevet

Problemet med mystiske menn er at de ikke er mystiske mer når man blir kjent med de. Da er de plutselig som alle andre. =D

Så aldri sett helt greia med det der.

Gjest Nanette
Skrevet

Alt bunner i urinstinktene, når det gjelder hvem vi faller for.

Jeg foretrekker en jeg kan være stille sammen med, og som jeg ikke trenger å vite alle personlige opplysninger om til stadighet. En som er dyp, seriøs og som forstår.

Det er så utrolig mange menn som skal fortelle alt mellom himmel og jord om hva de har gjort på do, klippe tåneglene ved stuebordet og prater for mye slik at det dreper all romantikk og følelsen av at dette er noe vakkert og spesielt... Kvinner vil ha eventyr, romanse, spenning. Ikke en tøffel eller klovn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...