Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F@n! Reagerte på at slutten var så bra. Så siste episoden i dag. Så tenkte jeg "Æsj, kanskje det er sesongavsluttning da.." Trodde det kom en sesong til, nå ble jeg skuffet :P Men ja, ble fornøyd med siste episode da :P

Skrevet

Synes sesongavaslutningen var kjempebra :) Har hørt at det kommer en sesong til, men tror ikke alle skulle være. Sophia Bush har i hvert fall skrvet under på være med enda en sesong, mens James Laferty (Nathan) ikke skulle være med.

Skrevet

Det blir vel egentlig litt greit med en avsluttning snart. Det har skjedd mye i Tree Hill, men nå virker det som om de begynner å bli for voksne og da blir ting kjedelig synes jeg. Men selvfølgelig blir det trist, har jo vokst opp med One Tree Hill. Jeg leste også om en niende sesong så vi får bare krysse fingrene for det :)

Skrevet

Såvidt jeg har lest er det klart at det iallefall blir 13- episoder lang sesong 9 med sophia Buch og Bethany Joy Galleoti, og at James Laferty skal være sånn delvis med.

Jeg likte på en måte sesongavslutningen av sesong 8, men synes den var litt overfladisk og "enkel" på en måte. Kunne skrevet litt mer detaljert, men da er det jo spoiler for dere som ikke har sett, så stopper med det :)

Skrevet

Neste sesong begynner Januar 2012

Skrevet

Jeg har 4 episoder igjen av sesong 8. Så sesong 9 skal være siste sesong?

Skrevet

Hvilken sesong er det som sendes på FEM da? Jeg følger med der, men har ikke sett noe til noen avslutning :klo: Har prøvd å følge med så godt jeg kan, og vet jeg har sett sesong 1 og til han Jamie er 3-4 år ca(sesong 2)? Det sendes jo på TVN ser jeg, gamle episoder. Kunne vært greit å hatt peiling på sesongene som går ja.. :sjenert:

Skrevet

Hvilken sesong er det som sendes på FEM da? Jeg følger med der, men har ikke sett noe til noen avslutning :klo: Har prøvd å følge med så godt jeg kan, og vet jeg har sett sesong 1 og til han Jamie er 3-4 år ca(sesong 2)? Det sendes jo på TVN ser jeg, gamle episoder. Kunne vært greit å hatt peiling på sesongene som går ja.. :sjenert:

Det er vel sesong 6 som går på TVN nå, og sesong 8 som går på FEM. Men de har ikke kommet så langt som til sesongavslutningen på FEM enda, de er vel på episode 16-17 eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Tar det aldri slutt? Jeg blir gal av slike seier som bare fortsetter og fortsetter, og jeg har jo vært fan av OTH i mange år. :) Syns dog det er en del kjedligere uten Peyton og Lucas. Og Karen!!

• Liker 1
Skrevet

Tar det aldri slutt? Jeg blir gal av slike seier som bare fortsetter og fortsetter, og jeg har jo vært fan av OTH i mange år. :) Syns dog det er en del kjedligere uten Peyton og Lucas. Og Karen!!

Enig, savner spesielt Peyton. Har fulgt med på OTH lenge, men er nesten glad sesong er siste.

Skrevet

Jeg syns det er helt tett at de lagde sesong 7 og 8 i det hele tatt. Sesong 6 hadde jo en veldig fin avslutning og jeg følte at alle tråder var løst opp og tenkte at det kom til å bli slutten på One Tree Hill. De siste sesongene er ikke OTH i mine øyne, serien har mistet det særpreget som gjorde at jeg likte den in the first place.

Det er litt trist at de ødela et fantastisk show ved å dra det altfor langt. :tristbla:

Skrevet

Da har jeg sett alle episodene som ligger ute.

Er sesong 8 ferdig eller kommer det flere epiosder?

Skrevet

Da har jeg sett alle episodene som ligger ute.

Er sesong 8 ferdig eller kommer det flere epiosder?

Den er ferdig, tror det var totalt 22 episoder ;)

Skrevet

On May 17, 2011, One Tree Hill was renewed for a ninth season, with a 13-episode order.[8] Original cast members Bethany Joy Galeotti, Sophia Bush are signed on for a final season, while James Lafferty is expected to return part-time.[9] Season nine will be the final season, and will begin to air January 2012.[10]

http://en.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill_(season_8)

Jeg savner ikke Peyton, hun ble slitsom, men jeg savner Lucas.

Skrevet

Har sett siste episode nå, og det hadde jo vært en perfekt avslutning for serien, men jeg er selvfølgelig glad for at det kommer mer. :)

Skrevet

Åssen vet dere at det kommer enda en sesong av One Tree Hill? Utrolig bra avslutning på sesong 8 synes jeg iallefall! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...