Gjest Oralsexlover Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Hvor mange gamger i uken suger du mannen din til utløsning? Nyter du å suge ? Svelger du sæden?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Hvor mange gamger i uken suger du mannen din til utløsning? Nyter du å suge ? Svelger du sæden? Jeg har tatt permisjon fra jobben for å henge tilnærmet konstant i tissen på gubben. Helst vil jeg ha én sprut pr måltid for å få rette mengde proteiner i meg daglig. Jeg suger og suger til han tigger meg om å stoppe. Menn altså, de blir jo aldri fornøyd. 2
Gjest Fikira Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Hvor mange gamger i uken suger du mannen din til utløsning? Nyter du å suge ? Svelger du sæden? 1 gang hvert kvarter gjennom hele dagen. Også når han er på jobb. Ja jøss. Nei, jeg svelger ikke, jeg sparer det og lager smoothie av det senere. Bland i noe jordbær eller banan..sunt og godt. 3
Gjest Doktor Dyregod Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Som lege vil jeg anbefale en dose 4 ganger daglig, gjerne mer. Sug og svelg. Det styrker immunforsvaret. Hjelper mot pollenallergi også, hvis du er plaget med det.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Som lege vil jeg anbefale en dose 4 ganger daglig, gjerne mer. Sug og svelg. Det styrker immunforsvaret. Hjelper mot pollenallergi også, hvis du er plaget med det. Visst du er mann så vil gjerne jeg ha deg som lege :D En kåting til lege hadde ikke vært så verst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå