Gå til innhold

Boston Terrier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kosten en Boston Terrier? Og syns du det er en grei hund? Er det mye arbeid med den?

Jeg har veldig lyst på en hund som ikke er så veldig stor, og som er barnevennlig. Jeg har ikke barn, men jeg har en liten niese som jeg må tenke på når jeg skaffer meg hund.

Onkelen min data en dame en gang som hadde puddel som var helt håpløs. Hunden hatet alle. Spesielt barn. De måtte avlive henne til slutt fordi hun bet så mye.

Ergo jeg vil ha en glad hund. Som er familie vennlig.

AnonymBruker
Skrevet

Antar at minst 90 % av dette skyldes eier og mennesker rundt hunden. Noe er dårlig avl, og lite er rasetypisk.

Gjest Aria.
Skrevet

Se på videoen til sequin :Nikke: Dogs 101 vet hva de snakker om.

Jeg er fan av boston, kjenner bare en, men tror de er veldig greie hunder. Eneste er jo at du må være forsiktig i varmen, eneste minus jeg kan tenke meg.

Men hva med å være forvert? Gå inn på nkk (norsk kennel klubb) sine nettsider, finn raseklubb(ene) til boston terrier og se på oppdrettere der, og kontakt de :) Du kan sikkert komme å hilse på å snakke med de, bli kjent med rasen, så er du 100% sikker når du skal skaffe en, og vet hva du går til. Tro meg, du får SÅÅ mye igjen for å sjekke litt, bruke litt tid og finne ut alt du kan om rasen.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...