AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg lurer på hva lesbiske og bifile jenter synes om å ha sex med jenter som har indre kjønnslepper som er større enn de ytre?
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg synes det er kjempeekkelt. Ikke noe særlig å ha 2 kjøttgardiner som velter seg rundt tunga når du slikker. Ofte er det kjempeuhygienisk også da det legger seg illeluktende utflod, sopp og bakterier i foldene. Blir alltid kjempeskuffa når jenta jeg har brukt tid og energi på å sjekke opp kommer med ei mus som en nyslakta kumage. Pleier å prøve å sjekke ut varene ute før jeg tar dem hjem, men har brent meg et par ganger Maren 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Jeg synes det er kjempeekkelt. Ikke noe særlig å ha 2 kjøttgardiner som velter seg rundt tunga når du slikker. Ofte er det kjempeuhygienisk også da det legger seg illeluktende utflod, sopp og bakterier i foldene. Blir alltid kjempeskuffa når jenta jeg har brukt tid og energi på å sjekke opp kommer med ei mus som en nyslakta kumage. Pleier å prøve å sjekke ut varene ute før jeg tar dem hjem, men har brent meg et par ganger Maren
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Bra det finnes hetero menn som kan plukke opp jenter som har møtt harde krav på andre siden av gjerdet da. Har aldri opplevd noe av det "Maren" refererer til og jeg tror jeg har slikket flere fitter enn henne 3
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg er ikke lesbisk, men store kjønnslepper er sexy. Så lenge de ikke disser når du går! :gjeiper: Endret 18. mai 2011 av HunterLady 1
spinnwild Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Kjønnslepper er kjønnslepper. Synes de er fine både store å små. Ser ikke problemet...? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå