Gå til innhold

Lesbesex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva lesbiske og bifile jenter synes om å ha sex med jenter som har indre kjønnslepper som er større enn de ytre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er kjempeekkelt. Ikke noe særlig å ha 2 kjøttgardiner som velter seg rundt tunga når du slikker. Ofte er det kjempeuhygienisk også da det legger seg illeluktende utflod, sopp og bakterier i foldene. Blir alltid kjempeskuffa når jenta jeg har brukt tid og energi på å sjekke opp kommer med ei mus som en nyslakta kumage. Pleier å prøve å sjekke ut varene ute før jeg tar dem hjem, men har brent meg et par ganger :(

Maren

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjempeekkelt. Ikke noe særlig å ha 2 kjøttgardiner som velter seg rundt tunga når du slikker. Ofte er det kjempeuhygienisk også da det legger seg illeluktende utflod, sopp og bakterier i foldene. Blir alltid kjempeskuffa når jenta jeg har brukt tid og energi på å sjekke opp kommer med ei mus som en nyslakta kumage. Pleier å prøve å sjekke ut varene ute før jeg tar dem hjem, men har brent meg et par ganger :(

Maren

:filer:

AnonymBruker
Skrevet

Bra det finnes hetero menn som kan plukke opp jenter som har møtt harde krav på andre siden av gjerdet da. :)

Har aldri opplevd noe av det "Maren" refererer til og jeg tror jeg har slikket flere fitter enn henne :fnise:

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Jeg er ikke lesbisk, men store kjønnslepper er sexy. Så lenge de ikke disser når du går! :gjeiper:

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Skrevet

Kjønnslepper er kjønnslepper. Synes de er fine både store å små. Ser ikke problemet...?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...