Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så skuffet over meg selv her jeg sitter og har ryddet i gammle papirer idag.

Fant masse ting fra jeg gikk på videregående og ungdomsskolen. Prøver jeg hadde tatt vare på, brevet om at jeg hadde kommet inn på den VGS jeg ville og hadde jobbet så hardt for, brosjyrer fra ulike utdannelser jeg ville ta, ulike skoler... mao alle drømmene mine.

Nå er jeg 24, jeg vet ikke hva som skjedde, men plutserlig fikk jeg ikke lyst til å gjøre noenting!! Jeg var såå motivert og flink back then, søkte på jobber da jeg var 12, jobbet et helt år for å få råd til språkreise som jeg betalte for, dro et år til spania som utvekslings student, men et eller annet sted mistet jeg altså lysten til alt! Nå klarer jeg ikke en gang å få en jobb :sukk:

Uff, sorry, mye klaging, over meg selv og hvordan jeg altså endte opp, tror jeg som 16 åring ville blitt utrolig skuffet om jeg så meg selv idag. Lurer på hva som skjedde....

Flere som også finner seg i en slik sitasjon? Som ville alt og var flink på skolen, men ikke vil noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat sånn selv, og er omtrent samme alder som deg. Jeg har vært så flakkende at jeg har endt opp med å ikke spesialisere meg på noen ting, og har NULL motivasjon. Har i tillegg vanskelig for å se hva jeg kan gjøre NÅ for å "bøte på skaden".

Skrevet

Høres ut som du har vært litt for mye flink pike tidligere, og kanskje har brent deg ut?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hender at man har så mange drømmer og planer at man ender opp med å ikke gjøre noe.... Alt blir bare rot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...